אחרי שנת היעדרות: כל המסיבות הכי מרימות לעצמאות

בתופים ובמחולות, לפני המנגל או אחרי, בלוקיישן סודי או בבלוק - ברביעי ובחמישי הזה חוגגים עצמאות, או בקיצור: עוד סיבה לחזור לרחבה. בחרנו לכם כמה מסיבות ואוו

חגיגות העצמאות בכיכר דיזנגוף 2015 (צילום: ליאור מזרחי\גטי אימג'ס)
חגיגות העצמאות בכיכר דיזנגוף 2015 (צילום: ליאור מזרחי\גטי אימג'ס)
12 באפריל 2021

יש את אלה שהולכים לשים עניינים על המנגל: ממלאים צידנית, סוחבים את החמולה ותופסים ספוט בשמש. וזה ממש אחלה. אבל לאלה שאוהבים לצאת לרקוד (או גם וגם), קבלו כמה איוונטים שווים במיוחד לחג. אנחנו עדיין מתלהבים מכך שאפשר לצאת לרקוד, עצמאות או לא.

צ׳יזקייק

מסיבת גג בשיא החג – בהרצל 16. שם למעלה יבצע קאמבק אחד הליינים הטובים שידעה העיר וכמובן שנרחיב בעניין (הנה, הרחבנו). יתנו בטיונים אסף אמדורסקי, יוגו ולי אוסי (אוסקה) שתשתף פעולה עם ילד הפלא שי טרא ליטמן להופעה קצרה שחבל לפספס ועוד ועוד. אנחנו חוזים איוונט חם ונעים כמו שכולם צריכים והבונוס לנפש הוא שכל ההכנסות מהמסיבה יתרמו לגג הוורוד ובית דרור. חמישי, 50 ש״ח. לפרטים נוספים.

חוזרים לעוגת הגבינה. כיף!
חוזרים לעוגת הגבינה. כיף!

פומו על הגג

במלון הפולי האוס מרימים חגיגת עצמאות על הגג של הליין F.o.M.o. בתוכנית שכשוך בבריכה, קוקטיילים, דיג׳יי ליאור גלבוע והפתעות מפנקות. כל זה קורה בערב יום העצמאות בשקיעה בספוט היפה בנחלת בנימין 1, תביאו בגד ים. רביעי, 80 ש״ח. לפרטים נוספים.

גראונדד

מה לעשות אם זה כבר סולד אאוט, לא נספר לכם? באומן 17, הצוות של דניאל פרנקל, אמה טוקטלי וחליל מיירוד, מביא עוד שיתוף פעולה ביג וראשון מסוגו עם הגראונדד של אור סוקר. השמות מאחורי הטראקים שישמעו ברחבה הם רינה ובנג׳י, משה אבוטבול ואורון קיי, יותם אבני, אסף שמואל ועוד. זה יקרה בחמישי אז אם יש לכם כרטיס, מומלץ לא להיגמר מדי בערב יום העצמאות כי הדיבור הוא לרקוד עד שהאחרון יכבה את האור.

האומן 17 חוזר (צילום: צח"ל, צלמי חיי הלילה)
האומן 17 חוזר (צילום: צח"ל, צלמי חיי הלילה)

סאב

ערב יום העצמאות, במועדון החשוך במידה הנכונה בקרליבך ושמו הסאב, יותם אבני ינצח על ערב לצד ניב אסט, נוגה, סהר גולד והצמד Mermit. כרטיסים יעלו החל מ-60 ש"ח ועד 100 ש"ח. לפרטים נוספים והזמנה.

היכון, הכן, צא בבלוק

הקלאב הדרומי בעל שלוש הרחבות מביא לנו כרגיל מרתון הרמות. ההזנקה מתחילה ב-21:00 בערב יום העצמאות ועד סוף החג תוכלו לשרוף קלוריות במתחם, המון קלוריות. בעמדות תמצאו בין היתר את רפא, יוג ופרעה (יובל גורן ונמרוד קציר), אוריה קלפטר וטל כהן. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 90 ש"ח. לפרטים והזמנה.

הבלוק בעצמאות
הבלוק בעצמאות

הנסיך המדליק מנחלת בנימין

הנסיך בגג הנעים שבנחלת בנימין מביא לכם איוונט יותר צ׳יל ועם הרבה יותר דיסקו מכל מקום אחר, החל מרביעי בערב (22:00) ארז מור ואמיר פאר ינגנו ויביאו את הגרוב ובחמישי בצהריים למי שהתאוששה, יש חאפלה ועל האש עם איתמר קלוגר. בטח יבוא טוב לעצירה בסיבוב החגיגות. 30 שקלים בכניסה. לפרטים נוספים.

בסטייל סודי

אי אפשר בלי איזו מסיבה פרטית וסודית אחת טובה ככה לערב יום העצמאות שאסור לנו לספר עליה יותר מדי. אז אליעזר ונרקיס טפלר יהיו כל הלילה בעמדה. איפה? לא יגלו לכם עד יום האירוע עצמו כמובן שבו הלוקיישן יפורסם. כרטיסים ממש ממש מוגבלים. עם מי לדבר? עם מי שצריך.

חאפלה במלון בראון

שיתוף פעולה מנצח לא מחליפים ולכן הצוות של אברקסס שמביא לנו ברגיל חאפלות וערבים שצריך להגיד עליהם ״וואי, וואי, וואי״ עושים את זה שוב, במלון בראון. "ישר ולמעלה" זה שם האיוונט שנותן לנו לחגוג עצמאות בחוץ, על הגג עם חברים מוכרים כמו אור ארליך, הקטיק ועוד. רביעי, מתחילים ב21:00, קלישר 25. לפרטים נוספים.

שפגאט (צילום: נוי ערקובי)
שפגאט (צילום: נוי ערקובי)

שפגאט גדול

האיוונט הראשון מאז שובו של השפגאט קורה ביום רביעי ואנו צופים מסיבת רחוב קטנה כי תכלס זה מה שלרוב קורה. ליאור שניאור ועומר שגיא יתנו וייב של פיצוי מוזיקלי על השנה האחרונה ומי שמכירה ואוהבת את השפגאט כבר יודעת פחות או יותר למה לצפות. יום רביעי 14.4, החל מהשעה 21:00. נחלת בנימין 43. לפרטים נוספים.

חוגגים את הלילה

בקצה של רחוב יבנה מובטחת מסיבה מוגזמת, בספוט החדש שהצטרף לחגיגות ושמו לילה. גם מנות מיוחדות הישר ממטבחו של השף לרחוב, דרינקים טעימים וגם תקלוטים מלאים בכל טוב כמו גילי אליאש ויואב ארנון פלוס עוד הפתעות כיפיות. לפרטים נוספים.