הניו יורקרים באים? העירייה בקמפיין בינלאומי למצעד הגאווה

קאם איי שואו יו מיי ביוטיפול סיטי. קמפיין עיריית ת"א-יפו בלונדון (צילום: שרון ארליך, באדיבות משרד התיירות)
קאם איי שואו יו מיי ביוטיפול סיטי. קמפיין עיריית ת"א-יפו בלונדון (צילום: שרון ארליך, באדיבות משרד התיירות)

עיריית תל אביב-יפו ומשרד התיירות השיקו קמפיין בניו יורק, לונדון ואמסטרדם שמטרתו לפתות תיירים אל מצעד הגאווה התל אביבי, אחרי שנתיים של היעדרות בגלל הקורונה. סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התיירות ציפי ברנד: "כ-15,000 תיירים מכל רחבי העולם עתידים לשטוף את העיר בשמחה וגאווה"

לרגל פתיחת השמיים והסרת מגבלות הקורונה ולקראת מצעד הגאווה בתל אביב שיערך בעיר בעוד שבועיים, ובקטע די חמוד בסך הכל, יוצאת מנהלת עיר עולם של עיריית תל אביב יפו בקמפיין עם משרד התיירות שיעלה במרכזי הערים ניו יורק, לונדון ואמסטרדם.

את הקמפיין מלווה הכותרת "חוזרים לגאווה בתל אביב" (BACK TO TEL- AVIV PRIDE) ומטרתו להביא למצעד בתל אביב תיירים וקהלים נוספים לאלה המגיעים באופן מסורתי בכל שנה, במיוחד לאחר שנתיים של קורונה. הקמפיין המרכזי עלה אמש (רביעי) בטיימס-סקוור בניו יורק, על שלט הנאסד"ק המפורסם, עליו יופיע במשך שבועיים. כמו כן השבוע עלה הקמפיין בלונדון בשילוט חוצות ושלטי פרסום ברחבי העיר. באמסטרדם יעלה הקמפיין מחר (שישי) בשילוט חוצות במרכז העיר, תחנות הרכבת התחתית והטראם. הקמפיין מסייע במאמצי השיווק והמיצוב של תל אביב-יפו כעיר מודרנית, פלורליסטית בה כל תייר יכול למצוא את מקומו וליהנות מחופשה ייחודית.

קמפיין מצעד הגאווה על בניין הנסדאק (צילום: אייל קרלין, באדיבות משרד התיירות)
קמפיין מצעד הגאווה על בניין הנסדאק (צילום: אייל קרלין, באדיבות משרד התיירות)

מצעד הגאווה יתקיים ביום שישי ה-10 ביוני, והוא האירוע המרכזי והמסכם של אירועי הגאווה בעיר המתקיימים החל מסופ"ש זה. מסלול המצעד המקוצר מאוד יחל סמוך לספורטק וימשיך עד גבעת המופעים בפארק גני יהושע, שם תוקם הבמה המרכזית ויתקיימו המופעים המרכזיים של המצעד. לאורך המצעד ילוו את הצועדים משאיות עם מיטב הדיג'ייאים הבולטים של הקהילה הגאה בעיר.

במסגרת מאמצי קידום המצעד ברחבי העולם תארח עיריית תל אביב יפו  משלחת של עשרות עיתונאים ומשפיענים מהעולם, שהגיעו באמצעות יוזמה של משרד התיירות, מתקיימים סיורי גאווה באנגלית בעיר ומגוון אירועים בשפות שונות. "אחרי שנתיים של ציון סמלי בצל הקורונה, מצעד הגאווה חוזר לעיר הגאה הטובה בעולם, ואין מקום יותר טוב לחגוג את זה מאשר בטיימס סקוור בניו יורק", אמרה סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התיירות ציפי ברנד, והוסיפה כי "כ-15,000 תיירים מכל רחבי העולם עתידים להגיע ולשטוף את העיר בשמחה וגאווה. לצד החגיגות חשוב לא לשכוח  שהדרך לשיווין מלא עוד ארוכה, ונצעד אותה יחד עד שנגיע ליעד, בהובלה תל-אביב-יפואית".

הפעם במסלול מקוצר על רוקח. מצעד הגאווה בתל אביב. צילום: Shutterstock
הפעם במסלול מקוצר על רוקח. מצעד הגאווה בתל אביב. צילום: Shutterstock

"תל אביב היא המקום להיות מי שאתה!", הכריז חגיגית ראש העיר רון חולדאי, "אירועי הגאווה בתל-אביב-יפו הם מסורת ארוכת שנים שבמרכזה מסרים של שוויון וקבלה. תל-אביב-יפו, שהיא בית חם לכל הקהילות שחיות בה וגאה להיות עיר פורצת דרך ביחס לקהילה הלהט"בית ומקור השראה עולמי, תחגוג ותצעד גם השנה למען המשך המאבק לשוויון מלא של כל אזרח ואזרחית".