מה חדש בנטפליקס: 7 סדרות שבטח תרצו לראות בחודש יוני

שחור בעיניים. Supacell (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
שחור בעיניים. Supacell (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

סיום העונה השלישית של "ברידג'רטון", פרידה סופית מ"סוויט טות'" הנהדרת, גיבורי על שחורים וערימה של סדרות מסקרנות שמגיעות מתאילנד (!), אינדונזיה (!) וספרד (לא צריך סימן קריאה). מסתמן: חודש יוני לא יהיה משעמם בנטפליקס

בלי ששמתם לב התגנב לו חודש יוני לחיינו והוא עוד רגע כאן, ומשמעות הדבר כמו תמיד היא שהכל בר חלוף. אה כן, וגם שגל חדש של סדרות מתנחשל לעבר מנויי נטפליקס, לא פחות חשוב. אחרי כמה חודשים שבהם קיבלנו מנטפליקס גם סדרות איכותיות במפתיע, נראה שלקראת הקיץ מעבירים שם הילוך למקסימום פאן, וההיצע החודשי כולל הרבה סדרות מד"ב/פנטזיה, המון סדרות לא אמריקאיות, וערימות של טראש מחרמן כמו "ברידג'רטון" ו"מיסטר קליימקס". רק להפעיל מזגן אנד צ'יל.

>> רואים כפול: 20 הסדרות הכי טובות שצריך לראות עכשיו
>> הטלוויזיה של ישראל: 10 סדרות הדרמה הטובות בתולדות קשת

6.6 // סוויט טות' 3 Sweet tooth

סדרת המד"ב/פנטזיה הכי אנדרייטד של נטפליקס חוזרת כדי לסגור את הסיפור הפוסט-אפוקליפטי היפהפה והנוגע ללב שלה שמבוסס על הקומיקס המעולה של ג'ף למיר, כשבמרכזו ההיבריד המתוק גאס, חצי ילד חצי צבי, במסעו להציל את העולם ממגיפה מסתורית שהחלה עם לידתם של היברידים בכל רחבי העולם. פליז תציל את העולם, אנחנו ממש צריכות את זה.

 

12.6 // גוף שלישי A Body That Works

הדרמה המוערכת שעלתה בשנה שעברה בקשת 12 עשתה הרבה רעש מסביב לעולם, ונמכרה בסופו של דבר לנטפליקס העולמית שמביאה אותה אל המסך הגלובלי במהירות שיא. אם החמצתם את השידור המקורי זאת הזדמנות טובה להשלים את החור בהשכלה בבינג' נטול פרסומות. אנחנו לא עפנו עליה, אבל מה אנחנו מבינים.

13.6 // דוקטור קליימקס Doctor Climax

דרמה קומית מחרמנת שמגיעה אלינו כל הדרך מתאילנד, ומתרחשת בבנגקוק של שנות ה-70' עם ההתעוררות המינית הגדולה שתפסה את החברה התאילנדית עם המכנסיים למטה. "דוקטור קליימקס" הוא שם העט שהדביקו בעיתון לטור ייעוץ מיני של סקסולוג ביישן, הטור הופך לסנסציה, והסקסולוג הופך לסמל סקס. נשמע סקס. כלומר כיף. התכוונו להגיד כיף.

 

13.6 // ברידג'רטון 3 חלק 2 Bridgerton 3 part

זה עושה בדיוק את מה שכתוב על הקופסה: החלק השני של העונה השלישית בסדרה הכי פופולרית בנטפליקס, רומנטיקה ותככים באצולה הבריטית המדומינת של המאה ה-19, האם האהבה תנצח, האם הם יהיו ביחד, האם לא נמאס לכן מהקשקוש הזה. לא, ברור שלא נמאס. מתי עונה 4?

14.6 // סיוטים וחלומות בהקיץ Nightmares and Daydreams

ג'וקו אנוואר, גאון האימה מאינדונזיה ששמו נלחש בהתרגשות בין חובבי הז'אנר, מביא לנטפליקס סדרת אנתולוגיה חדשה ובה שבעה סיפורים קצרים ומצמררים המתרחשים בין עולמות החלום. אם אתם אוהבים אימה חסרת מעצורים או אם אתם ישנים טוב מדי בזמן האחרון וזקוקים להפרעת שינה רצינית – זה מה שתראו בלילה בחצי השני של החודש.

21.6 // כנופיות גליציה Gangs Of Galicia

הזרוע הספרדית של נטפליקס כבר הביאה לנו כמה סדרות פשע טובות – ובראשן כמובן "בית הנייר" – ולכן שווה להעיף מבט גם ב"כנופיות גליציה", על עורכת דין לוחמת צדק שמגיעה לעיירה קטנה הנשלטת בידי ברוני סמים, ובנו של טייקון הפשע המקומי מתאהב בה. נשמע סוער ולוהט. ועוד בספרדית.

 

27.6 // המופע של שנות ה-90' 2 That 90's Show

הסיקוול-סיטקום ל"המופע של שנות ה-70'" הציג עונה ראשונה הרבה פחות גרועה מכפי שחששנו שתהיה, כך שאפשר להגיע אל העונה השנייה רגועים: אין כאן ביזוי של הנוסטלגיה, יש הרבה הופעות אורח כיפיות, ואם לא חציתם את גיל 35 יש סיכוי טוב שתבלו יפה עם השנאניגנז של חבורת הצעירים החדשה שמתנחלת לקיטי ורד פורמן בבית. אל תהיו בומרים.

 

27.6 // SupaCell

הופה. אולי הסדרה הכי מעניינת של נטפליקס בחודש. הראפר/תסריטאי הבריטי שקורא לעצמו Rapman וחתום כבר על כמה יצירות אלטרנטיביות מעניינות (חפשו את "Blue Story", סרט שכתב וביים על בסיס סדרת רשת שיצר ליוטיוב), מגיע אל הטלוויזיה עם סדרה על כמה לונדונרים שמגלים יום אחד אפרורי שיש להם כוחות על. ויש ביניהם רק מכנה משותף אחד: כולם שחורים. הופה.