קיקי, סתמי: ירד לנו מדרייק והנה 5 סיבות למה

עם אלבום משעמם, פעוט עלום שהוא מסתיר, ירידה חדה בחוש ההומור ורומנים עם טינאייג'ריות ממודיעין, דרייק איבד את מקומו בלב שלנו. 5 סיבות שמסבירות למה דריזי כבר לא פוגע

דרייק. צילום מסך
דרייק. צילום מסך
18 באוקטובר 2018

לא נעים להודות, אבל ירד לנו מדרייק. דווקא בתקופה הכי מוצלחת של הראפר הקנדי, משהו במערכת היחסים שלנו איתו דורך במקום, ויש שיגידו שמיצינו. זה הגיע בהפתעה והאמת שחשבנו שיש לנו עוד כמה שנים טובות ביחד, אבל ההתנהגות שלו בזמן האחרון גורמת לנו לחשוב שאוברי לא סיים את תהליך ההתבגרות שלו, למרות שמאוד חשבנו שכן.

זה לא קשור לאתגר הקיקי המטומטם, זה לא קשור לזה שהאלבום האחרון שלו כשל לחלץ מאיתנו איזה זיק חדש של התלהבות, וזו לא זניחת תדמית הלאבי דאבי בשביל משהו שאמור לסמל גבריות, עוקץ, עקרבים, ועוד כהנה וכנה אלגוריות שמתאימות יותר לחולצות סוף מסלול מאשר לאחד הראפרים שהכי אהבנו. באנו בשביל ההומור והייחוד, עזבנו כי אין לנו כוח לשטיקים.

עוד כתבות מעניינות:
יובש כזה מזמן לא היה: האם קיץ 2018 יסתיים ללא להיט רשמי?
ספוטיפיי דחפה את החדש של דרייק – והמשתמשים דורשים פיצוי
בנג'ני אותו: 11 החתיכים המופלאים של נטפליקס

1. סימפולים גרועים

לא ייתכן שתסמפל את אחד הלהיטים הגדולים של לורן היל וכל מה שייצא לך זה משהו בינוני כמו "Nice for what" שהוא באמת השיר עם הביט הכי גנרי בעולם שמזכיר לנו פרויקט גמר בקורס די ג'ייז של מכללת BPM. מבאס ומוריד, במיוחד לאור תדמית ה"אני שטיח לרגלי נשים גדולות" שדרייק הקפיד לטפח במשך שנים. ברגע האמת – זה מה שיצא לך?

2. יושב על הגדר

האקלים הפוליטי בארה"ב רותח. האם זה מספיק להסתתר מאחורי צילו העצום של לברון ג'יימס – שידוע כאחד שלא רואה את טראמפ ממטר ולא מהסס להביע זאת – ולא להגיד או לעשות משהו בעצמך? האם אמן בסדר הגודל של דרייק יכול להרשות לעצמו דממת אלחוט לצד להיט חמודי ואסקפיסטי כמו "In My Feelings" שבסופו של יום יישאר בפלייליסט של אחייניות שלנו וישאיר אחריו בעיקר אדי רכילות על קים קרדשיאן? מה קורה פה? ולא, גם להיות מזוהה עם נייק, שהרימו כזכור לקולין קפרניק עם קמפיין מעולה שהרגיז רבים באמריקה – גם זה לא מספיק. תעשה משהו מקורי, מעניין וייחודי, כמו שפעם ידעת לעשות ממש טוב. אין לך בעיה של ניסוח, אז מה העניין?

3. ההתאבססות "להחזיר" לריהאנה

מאז אותו ייבוש קטלני מול כל העולם, שכלל את דרייק רוכן אל שפתיה של ריהאנה בעודו מעניק לה את פרס האייקון בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית ואת רירי מסיטה את הראש הצידה בחוסר נוחות בולט – דרייק לא אותו דבר. הם סחבו את זה עוד קצת אחרי התקרית הלא נעימה ורירי גם באה להתארח בכמה הופעות שלו, כי איך עוד אפשר לגמול למישהו שרצחת לו את הנשמה מול כל העולם, בשידור חי בטלוויזיה. מאז, דרייק יצא עם ג'יי לו (בניגוד לכל מערכת יחסים אחרת שלו – את התמונות איתה לא היתה לו בעיה לפרסם), מקפיד לפמפם תדמית של זיין, והשיא – להעלות את כריס בראון על הבמה באחת מהופעתיו האחרונות. סלחו לנו על שאנחנו פחות קונות את אווירת ה"שולם שולם לעולם" הזאת. לדרייק כל כך חשוב להראות שלא איכפת לו, שהוא עושה כל טעות אפשרית שמוכיחה שדווקא ממש כן.

4. יובל לוי

על הנייר, שבוע של בילוי עם ראפר בינלאומי שמשכן אותך ואת חברה שלך במלון ארבעת העונות בניו יורק נשמע כמו להיט. אבל אם את ילדה בת 19, זה די דוחה. מבלי להוריד מנשיותה של לוי, בטקסט זה נעשה שימוש במילה "ילדה" כי מול דרייק זה לא כוחות. האחרון יכול להשיג כל אישה שהוא רוצה בעולם (חוץ מריהאנה), ובכל זאת דחוף לו לעשות וואסח על מישהי ממודיעין. אז אוקי, אפשר להניח שלא הוא היה המקור לידיעה הרכילותית שפורסמה בגיא פינס, אבל זה רק מראה כמה הכל מעוות. המחשבה של מי ממקורביה של לוי שחושב שמדובר בעניין עם פוטנציאל להזנקת קריירה כזאת או אחרת – מאוד בעייתי. החיבה של דרייק לנשים מלאות אינה חדשה, אבל התחביב של ליקוט טינאייג'יות מהאינסטוש ממש לא מגניב.

5. הבן ורוח הקודש

לדרייק יש בן. נראה לנו. כלומר, יש לו אחד, כפי שהוא הואיל בטובו להודות בשלב מסוים, כשכבר ממש לא היתה לו ברירה כי פושה טי די אמר זאת במפורש. בסופו של דבר הוא עשה את הדבר המתבקש וסיפר על זה בשיר שעל הדרך הכין את קרקעת ההייפ לחזרתו למשחק. וזהו. לפי שעה, לא ברור גם מהו שמו של הילד – אדוניס? מהבאד? (באנגלית נשמע כמו "המיטה שלי"). כך או כך, כשדרייק דיבר על הפעוט שהוסתר במשך 8 חודשים מן העולם, הוא ציין שהפחד הכי גדול שלו היה "מאמא שלו". אוקי. אתה כבר לא בדגראסי. גט יור שיט טוגדר.

בנוסף, אמו של הילד היא כנראה רוח קודש כלשהי, כיוון שאין לה פה, אזניים או צורה. לא ברור מהיכן היא, בת כמה היא, והאם ההסכם שהיא חתמה עליו עם דרייק מספיק משתלם בשביל שהיא לא תלך לערוץ אי לספר כמה זמן לקח לה לגרום לו לקחת אחריות על החיים שלו.

אחי דבר איתנו כשתחזור לעצמך.