כנאפה, חומוס ועוד מתנות: סופ"ש קולינרי לאורך רחוב יפת

בין גלידה אנדרי ותבליני חוני לדגי בטשון ומנקיש הסולטן: עיריית תל אביב-יפו יוזמת סיורי סופ"ש קולינריים ביפו לחיזוק העסקים המקומיים ולהרמת המורל והתיאבון בכריסמס. בואו רעבים

הגעגועים לשבת יפואית כהלכתה הורגים אותנו, ולמרות שיעבור עוד זמן עד שנוכל לחוות אחת כזאת בין המסעדות, בתי הקפה והברים, עדיין לא כדאי לוותר על שלל העסקים היפואיים היחודיים שמצליחים להחזיק את הראש מעל המים גם במשבר הקורונה. הפתרון המתבקש: סיור קולינרי.

במסגרת שלל אירועי חנוכה וחג המולד בעיר ובמסגרת אירועי "מאירים את יפו" של עיריית תל אביב יפו, יצאו בסופ"שים הקרובים סיורים קולינריים לאורך רחוב יפת, ציר החנויות המרכזי של יפו מאז מחיקתן של שדרות ירושלים לטובת הרכבת הקלה. הרחוב כולו יקושט וימותג כ"דרך המתנות של יפת", וסיור הטעימות להיכרות עם הקולינריה המקומית והתרבות הערבית הוא האטרקציה המרכזית.

אין כמו יפו בלילות אה. "מאירים את יפו" בכריסמס (צילום: אילן ספרא)
אין כמו יפו בלילות אה. "מאירים את יפו" בכריסמס (צילום: אילן ספרא)

הסיורים יכללו רקע היסטורי וטעימות ממאכלים מקומיים, ביניהם פיתות עם זעתר, טעימות חומוס/ פול/ מסבחה, ביקור בגלידה אנדרי וקפיצה לתבליני חוני (פלוס כוס קפה חמה וטעימה בניחוח הל מהקפה הטחון במקום), לצד ביקור בעסקים כמו מנאקיש סולטן בגינה, דגי חירזללה או בטשון, אצל לוקמה בחצר, מיסק אלח'יתאם, חאג' בק ועוד.

הסיורים ייערכו ביום שישי בשעה 10:00 ובשבת בשעה 11:00 עד סוף דצמבר. מחיר הסיור למשתתף, על שלל הטעימות המוצעות בו, 80 שקלים לאדם. הזמנות ופרטים נוספים כאן.