בוסטון פינת מגן דוד: המקום החדש שמציע לובסטר רול במחיר מעולה

לובסטר רול ציוני בסייל אנד פיש. צילום: יעל שטוקמן
לובסטר רול ציוני בסייל אנד פיש. צילום: יעל שטוקמן

אמרנו לא מזמן שאין מספיק מקומות פישיים של אוכל רחוב בעיר - ומישהו כנראה שמע אותנו: הכירו את סייל אנד פיש שהתמקם בפינה של הכיכר שאכלסה עד לא מזמן את סוסו אנד סאנז. בתפריט: בורגרים דגיגיים במיוחד, לחמניות מסקרנות, שרימפס בטמפורה וגולת הכותרת. כן, זו מבוסטון

1 ביולי 2021

את הפינה בכיכר מגן דוד שבה שכנו בעבר ברגר קינג וסוסו אנד סאנס, תופס כעת רכש חדש: תגידו יפה שלום וברוך הבא ל-sail&fish. וטפו טפו ובלי עין הרע, נקווה שנגיד להם שלום עוד הרבה זמן כי – מישהו אולי אמר דג מטוגן? לא מזמן הכנו רשימה של פיש אנד צ'יפס ותהינו בינינו לבין עצמנו – מדוע אין עוד מקומות כאלה בעיר? ובכן, לא עוד. 

בורגרים של דגים, דגים של בורגרים. צילום: יעל שטוקמן
בורגרים של דגים, דגים של בורגרים. צילום: יעל שטוקמן

המקום, שפתוח בשבועיים הקרובים להרצה, הוא כולו על טהרת הדגים ופירות הים. התפריט מציע מגוון בורגרים עם קציצות דגים שנצלות על הפלאנצ׳ה. תמצאו במקום בורגר סלמון, בורגר לברק, בורגר קוד, שרימפ בורגר וגם בורגר ביונד למוסריים. את הלחמניות שמיוצרות במקום, תוכלו לבחור לפי משאלת לבכם או החשק באותו הרגע: יש לחמניית סלק מתקתקה בגוון ורוד מפתה, לחמניית אבץ שחורה וטרנדית, לחמניית בזיליקום ריחנית וגם לחמנייה קלאסית מקמח לבן וטוב.

עוד תמצאו במקום סטייק טונה או סלמון על הפלנצ׳ה בתוספת צ׳יפס, טבעות בצל מטוגנות כהלכתן, או שרימפס שמטוגן בטמפורה. אבל הכי חשוב: תמצאו כאן גרסה ציונית לקלאסיקה אמריקאית – לובסטר רול – שהיא כרגע מבחינתנו גולת הכותרת. מדובר בלחמניית חלה רכה כענן, משוחה למהדרין באיולי חמצמץ ונתחי לובסטר הנחים בתוכה, שחומים ומטוגנים בעלי טעם מנצח של ים.

וגם וייב של דיינר שבכלל אהבנו. צילום: יעל שטוקמן
וגם וייב של דיינר שבכלל אהבנו. צילום: יעל שטוקמן

מי שממש מבולבל או במצב רוח בריאותי במיוחד, יכול גם להזמין סלטי בריאות שמוגשים במקום כמו סלט קינואה אדומה, סלט טאבולה מתובל למהדרין או סלט קיסר שמכונה סלט הדגל של המקום – אנחנו לא נתווכח.

מאחורי sail&fish עומדים אלכס מולז׳נוב וראובן קורובוב שהכירו במשמרת משותפת בטיב טעם, כאשר אלכס ניהל את הסניף וראובן עבד בקופה. מאז עברו הרבה מוצרים על המסוע, אלכס הצטרף לקבוצת גורמי גרופ שבאמתחתה גם מסעדת וייס הפופולרית, מעדניית גורמניק וכעת גם sail&fish אותה מנהלים ראובן ואלכס יחדיו. 

המקום כרגע בהרצה, על כן גם המחירים וגודל המנות בהתאם. מהרו ליהנות למשל ממיני שרימפ בורגר בעשרה שקלים, או בסטייק טונה חרוך על הפלנצ׳ה ב-20 ש״ח. גם הלובסטר רול יעלה לכם כרגע 20 ש"ח. בהמשך המחירים צפויים להיוותר נוחים ונעימים בין 45-65 ש״ח לארוחה שלמה עם תוספת ושתייה צוננת בצד. עוד בשורה משמחת היא שהמקום יהיה פתוח גם בשבת וגם עד אחת בלילה, כך שמישהו כאן דואג טוב טוב למאנץ׳ הלילי שלכם. בתיאבון.
כיכר מגן דוד, נחלת בנימין 2. 03-971-8832