אסף הראל שוקל לרוץ לראשות העיר תל אביב-יפו

לא ברור אם המגיש והתסריטאי אסף הראל יתמודד ברשימה קיימת או תנועה חדשה. עד עכשיו איש לא הודיע על התמודדות מול ראש העיר המכהן, רון חולדאי, בבחירות שייערכו באוקטובר

"במקרה עברתי ליד הרשימה, סתם נכנסתי לראות מי בפנים". אסף הראל (צילום: איליה מלניקוב)
"במקרה עברתי ליד הרשימה, סתם נכנסתי לראות מי בפנים". אסף הראל (צילום: איליה מלניקוב)

השחקן, המגיש והתסריטאי אסף הראל שוקל להתמודד על תפקיד ראש העיר תל אביב-יפו בבחירות הקרובות שייערכו באוקטובר. עד כה איש לא הודיע על כוונתו להתמודד על התפקיד מול ראש העיר המכהן, רון חולדאי, שהודיע כי ירוץ בבחירות הקרובות וינסה להשלים קדנציה חמישית. עוד לא ברור אם הראל ירוץ במסגרת רשימה קיימת או תנועה חדשה.

עד לא מזמן הוביל הראל את "לילה טוב", שירדה אחרי שתי עונות מוצלחות. את הקו הביקורתי שסימן במונולוג הפתיחה החריף מדי ערב הוא ממשיך היום בפינה מצולמת לאתר "הארץ".

אסף הראל (צילום: יוסי צבקר)
אסף הראל (צילום: יוסי צבקר)

עוד כתבות מעניינות:
ראש האופוזיציה: אסף הראל הוא האיש הכי דווקאיסט על המסך
הלייט נייט הישראלי מתגלה כפתרון רדיקלי
איך נראית תל אביב אחרי 19 שנות חולדאי

בריאיון ל-Time Out אמר הראל בעבר: "זו שאלה מאוד מעניינת מה ההבדל בין לעמוד ולהגיד דברים מעל דוכן הכנסת לבין לעמוד ולהגיד אותם בלייט נייט. מה ההבדל, בסופו של דבר? (…) למי יש יותר השפעה? ברגע שאתה משויך מפלגתית, יש לך יותר השפעה? פחות? אנחנו יודעים על המסביב: יש חוקים, משכורת, פנסיה, כל מיני דברים. אבל ברמת ההשפעה של המונולוג, בעולם של היום, זו באמת שאלה – לאיזה מונולוג תהיה יותר השפעה? אם אתה רוצה להשפיע באמת לך תהיה לוביסט".

על השמאל אמר הראל כי הוא "בבעיית דימוי עמוקה. מרוב פזילה למצביעים של הימין שכחו לגמרי מה מנסים לעשות. ברק הגיע לשלטון ב־1999. למה הוא לא הוציא את המתיישבים מחברון? דבר ראשון, בשבוע הראשון. כמו שהימין עובד מהשבוע הראשון, השמאל צריך לבוא לשלטון וישר לפעול, אוטומטית (…) אני לא רוצה להתנצל. אני חושב שהשמאל צריך להיות גאה בתפיסת עולמו".