סקר Time Out הבינלאומי קובע: תל אביב היא העיר הכי פרועה בעולם

סקס, סמים ורוקנ'רול - זו אולי קלישאה, אבל סקר הערים הבינלאומי של Time Out קובע שאצלנו זה כנראה עדיין קורה

מצעד הגאווה בתל אביב (צילום: Shutterstock)
מצעד הגאווה בתל אביב (צילום: Shutterstock)

סקס, סמים ורוקנ'רול – זו אולי קלישאה, אבל בתל אביב זה כנראה עדיין קורה, גם בעידן האוננות, ריטלין ונטפליקס שאנחנו חיים בו. סקר הערים הבינלאומי של Time Out מאשש את תוצאות סקר הסמים שערכנו בחודש פברואר וקובע שתל אביב היא שיאנית הסמים – 39% מהתל אביבים שענו על הסקר השתמשו בסמים בשבוע שבו הם נסקרו ו-93% שותים אלכוהול כשהם יוצאים.

>> סקר הסמים של Time Out

סקר הערים הבינלאומי של Time Out סקר 34,000 בני אדם ב-48 ערים ברחבי העולם במהלך חודש פברואר 2019. הסקר נערך בשיתוף עם Tapestry Research. הנסקרים נשאלו שאלות לגבי היבטים שונים של חייהם, בהם אוכל, שתייה, תרבות, קהילה, יוקר מחיה, אושר ועירוניות. הסקר דירג את הערים הטובות בעולם בתחומים רבים, על בסיס שקלול של הציונים והתשובות שניתנו לשאלות על ההיבטים השונים של החיים בעיר.

תל אביב הגיעה השנה למקום ה-21 מתוך 48, אולם בלא מעט תחומים העיר הגיעה למקומות הראשונים. מלבד שימוש בסמים, מהסקר עולה שתל אביב היא שיאנית הסטוצים והבגידות, ובאותה נשימה היא גם העיר שבה יש הכי הרבה סיכוי להיתקל במישהו שאתה מכיר ברחוב או באוטובוס. גם בהתמכרויות התל אביבים כובשים את הפסגה, המפוקפקת אמנם – 65% לא יכולים לעבור שבוע בלי קפה ו-73% לא יכולים לדמיין את עצמם מתנתקים לשבוע מהפייסבוק. אבל לא הכל שלילי – תל אביב נמצאת במקום השני במדד הטבעונות ובמקום השני במדד הערים הכי כיפיות בעולם.

התוצאות המלאות יתפרסמו בשבוע הבא בגיליון מיוחד שיספר את הסיפור של תל אביב במספרים ויענה על השאלה שכולם רוצים לדעת – איך אנחנו ביחס לערים אחרות בעולם?