לכבוד יום המעשים הטובים: תושב העיר שלח מגש פיצה לדירה אקראית

כשיונתן טייטל חשב מה הוא יכול לעשות ביום המעשים הטובים, הוא החליט ללכת על מה שהוא בעצמו היה רוצה לקבל - ושלח מגש פיצה מפנק לדירה אקראית ברחוב ברנר. לא רק שהפיצה הגיעה לייעדה, הוא גם קיבל הוקרת תודה משעשעת במיוחד

הפיצה של רוני. צילום: רוני חברוני
הפיצה של רוני. צילום: רוני חברוני
14 במרץ 2018

כמה פעמים ישבתם בסלון אחרי יום ארוך, צפיתם בטלוויזיה, ופשוט קיוויתם שפיצה תנחת עליכם מהשמיים עכשיו ולא תצטרכו להכין או לשלם על אוכל? ובכן, לתושב העיר דוד בורובסקי הפנטזיה התגשמה, כששליח פיצה דפק אמש (שלישי) על דלת ביתו שברחוב ברנר 13. את מגש הפיצה שלח אליו יונתן טייטל, שלכבוד יום המעשים הטובים החליט לעשות לאדם זר בעיר את הערב ולהזמין לו פיצה. "לכבוד יום המעשים הטובים הזמנתי פיצה למישהו אקראי בתל אביב, החלטתי רחוב ברנר 13, לא יודע, בא לי בטוב. הזמנתי להם משפחתית עם פטריות ובצל וקולה גדול. מקווה שיאהבו. ושלא יאחרו, אין מי שיבקש אחרי זה לחם שום מתנה", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

"הגעתי הביתה ב-21:00, ישבתי על הספה וחשבתי מה אני יכולה לעשות שאני הייתי רוצה בעצמי, ושיהיה כיפי ומצחיק. פתחתי גוגל מפות, והחלטתי להזמין פיצה לרחוב ברנר", מספר טייטל. את מספר הדירה בחר גם כן באקראיות, וכדי שהדיירים ידעו מדוע נחתה עליהם הפיצה, ביקש מהשליח לצרף פתק שיסביר זאת. "ידעתי ש-99 אחוז שאני כנראה לא אשמע מהבנאדם שאליו הגיעה הפיצה, אם בכלל הוא יקבל אותה. העלתי פוסט לפייסבוק, ואנשים עפו על זה".

הפיצות הכי טובות בתל אביב

ואכן, זמן לא רב לאחר שהגיע המשלוח ליעדו, העלה דוד פוסט תודה לקבוצת Secret Tel Aviv בפייסבוק, בו הצטלם עם בת זוגו כשהם אוכלים את הפיצה. "יונתן היקר, אני לא חושב שאתה יודע אבל שלחת לנו פיצה לכבוד יום המעשים הטובים! אתה מדהים. אנחנו מקווים שלעולם לא יגנבו לך את האופניים, שתמיד תמצא חניה בכחול-לבן מתחת לבין ושתמשיך להיות הכי טוב!", כתבו. בתוך כמה שיתופים הוקרת התודה של הזוכים המאושרים בפיצה הגיעה לידיו של יונתן, שכנראה יזכה לקארמה טובה לשארית חייו. "לא האמנתי שאני אפול על אנשים שלא רק אכלו את זה, אלא גם כתבו על זה", מודה טייטל. "הם העלו תמונה שלהם עם הפתק והפיצה, ונהיינו חברים בפייסבוק. זה היה מדהים".


רוצים להתעדכן בכל מה שקורה בעיר? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק