טלגראס מציגים: חפש את המטמון

הסוחרים התל אביביים בטלגראס יטמינו 10 שקיות גראס חינמיות ברחבי תל אביב. תתכוננו לראות מחר החל מ-21:00 סטלנים מתרוצצים ברחובות

ג'וינט. קנאביס. מריחואנה. צילום: Shutterstock
ג'וינט. קנאביס. מריחואנה. צילום: Shutterstock
26 בספטמבר 2017

חפש את המטמון הוא משחק שמוכר לנו מתקופת ילדותנו, כשהיינו נאלצים לשחק בימי הולדת ובפעילויות בבית הספר היסודי. כעת המשחק מקבל משמעות חדשה: כמה סוחרים מטלגראס – השוק המקוון והסודי ששינה את פני הסחר בסמים קלים על שלל נגזרותיה בארץ בכלל ובתל אביב בפרט – החליטו להטמין 10 שקיות גראס ברחבי העיר ולחלק רמזים למשתתפים. המשחק יחל מחר (רביעי) בשעה 21:00. "חברים אהובים שלנו, אתם מוכנים?" נכתב בהודעה שהופצה בקבוצות. "אחרי הטירוף בשבת הבטחנו שניישם את הבקשות שלכם, ובמהלך השבוע הסוחרים שלנו דאגו שלא תהיה פינה בעיר שלא תהיו בה. תכינו נעליים נוחות, תטעינו מצברים – אנחנו הולכים להריץ אתכם בכל העיר".

>> מיזם חדש ישלח לכם עוגיות עד הבית באמצע הלילה
>> ריאיון עם מנהל הטלגראס
>> המדריך המלא למתארגן התל אביבי

לבריאות. צילום: Shutterstock
לבריאות. צילום: Shutterstock

טלגראס הפך פופולרי במיוחד בשנה האחרונה וצבר אלפי משתמשים בכל רחבי הארץ. שליחת תעודת זהות של הלקוח לסוחר היא שיטת האימות המקובלת באפליקציה; לפני כשבוע פורסם בכלי התקשורת בארץ שהמשטרה פשטה על מאגר תעודות זהות של לקוחות טלגראס וכי נערכו מעצרים. אף על פי כן, נדמה שהלקוחות הקבועים לא חוששים. התגובות בעמוד הפייסבוק, בקבוצות הפנימיות ובטלגראס צוהלות, כך שאם תראו מחר עדת אנשים מתנפלת על שיח או עטה על ספסל – אל תופתעו. בהצלחה למשתתפים.

*מערכת Time Out לא מעודדת כל שימוש, מכירה או הפצה של סמים מכל סוג שהוא.