בגלל האירוויזיון: אירועי הלילה הלבן בתל אביב הוקדמו

בעקבות הגעתם הצפויה של כ-20 אלף תיירים מרחבי העולם שיציפו את תל אביב כדי לחזות באירוויזיון מקרוב, הוחלט בעירייה להקדים את אירועי הלילה הלבן כדי שיתקיימו בסמיכות לתחרות. כבר הסתדרתם על סבלט לתקופה?

הכי שקט שאנחנו זוכרים את הכיכר. הרמות בלילה לבן (צילום: אסף ליברפרוינד)
הכי שקט שאנחנו זוכרים את הכיכר. הרמות בלילה לבן (צילום: אסף ליברפרוינד)
6 בנובמבר 2018

שלא כמו בשנים קודמות בהן הציפו את רחובות העיר תושבים זרים לכבוד אירועי הלילה הלבן בחודש יוני, ב-2019 זה יקרה במאי. הפעם, בשל הסמיכות לאירוויזיון (יומיים), נמצא גם תיירים מכל אירופה מסתובבים ברחובות ומחפשים מה לאכול ב-4 לפנות בוקר.

>> אירוויזיון 2019 – כל מה שצריך לדעת 

עם ההודעה על ההחלטה, החליטה העירייה לעדכן שוב אודות אירועי התחרות שמגיעה ארצה הודות לנטע ברזילי. "לקראת האירוויזיון 2019 מתכונן להפוך את תל אביב-יפו לעיר האירוויזיונים הגדולה בעולם", אומרים בעירייה. על פי נתונים מערים שאירחו בעבר את האירוויזיון, הצפי הוא הגעה של כ-20 אלף תיירים שככל הנראה יכניסו כ-100 מיליון ש"ח לקופת העיר.

כחלק מאירוח התחרות תקיים העירייה מספר אירועים מרכזיים:
28.1.19 – טקס חילופי מפתחות בבית העיר ברחוב ביאליק
10-12.3.19 – כנס ראשי המשלחות
12.5.19 – טקס פתיחה ואירוע "השטיח האדום" ברחבת מוזיאון תל אביב
9.5-18.5.19 – כפר האירוויזיון, היורו וילג' בפארק צ'ארלס קלור, שיהיה פתוח לקהל הרחב לשבועיים ויכלול הופעות של כוכבי עבר והווה של התחרות. וכמובן – הקרנות של חצאי הגמר והגמר.

לוגו האירוויזיון
לוגו האירוויזיון

ראש העיר חולדאי המרוגש לקראת קדנציה נוספת אומר: "אני מבטיח לתושבי העיר, הציבור הישראלי והתיירים שיגיעו לכא חוויה בלתי רגילה ושבועיים של חגיגות ללא הפסקה, כמו שהעיר שלנו יודעת לספק".