כך תסבירו מילים גדולות לילדים קטנים, והפעם: סאבלט

מדור חדש: בכל שבוע נבחר מילה אחרת ונצרף לה הסבר מאיר עיניים שיחסוך לכם רגעים מביכים עם הילדים (אנחנו לא מתחייבים על החלק האחרון). כשתגדלו תבינו

איור: Shutterstock
איור: Shutterstock

היי ילדים, את ההשראה למילה הראשונה שנסביר לכם במדור החדש שאבנו מהאירוויזיון, או כמו שהתל אביבים קוראים לו: דרך מהירה לעשות כסף מהבית.

נכון שלפעמים אתם חולמים חלום רע בלילה, או סתם מתגעגעים לאימא ואבא, ואז אתם קמים מהמיטה שלכם ועוברים להתפנק במיטה הגדולה שלהם עד הבוקר? יפה. חשבתם מה קורה בחדר שלכם בזמן שאתם אצל ההורים? קייטנה, זה מה שקורה. כל המפלצות שמתחת למיטה שלכם, אלה שרק מחכות לטרוף אתכם אם רק תוציאו יד או רגל מהשמיכה, מגלות פתאום שאפשר לעשות שכונה.

דירה להשכיר באירוויזיון
דירה להשכיר באירוויזיון

עוד כתבות מעניינות:
אל תיגע בפוחלץ: פרס ההצטיינות המוזר במוזיאון הטבע
פרידה מסופר הילדים אמי רובינגר (וחמש המלצות)
מתכננים לסבלט בתקופת האירוויזיון? כך עליכם לנהוג

המחשבה הראשונה שלכם היא ודאי, "איך אני יכול להרוויח מזה?". ובכן, סאבלט הוא התשובה: המפלצות משלמות לכם על כל לילה שבו הן ישנות לכם במיטה כשאתם לא נמצאים בה. נשמע כיף ומשתלם לכולם, אבל זכרו: אם תיתנו למפלצות לישון אצלכם יותר מדי זמן הן יהרסו לכם את החדר, כי הן חיות אדם ולא יודעות לדאוג לו כמוכם. הפתרון: להעלות את המחירים כדי שרק מפלצות מנומסות יוכלו להרשות לעצמן את המיטה שלכם. בכלל, אם אתם נותנים לזרים לישון במיטה שלכם, דאגו לרושש אותם כמה שיותר.