איפה ישנים אחרי המסיבה? 10 מלונות בברלין שאנחנו אוהבים

מלון בברלין. אילוסטרציה: שאטרסטוק
מלון בברלין. אילוסטרציה: שאטרסטוק

ממלונות יוקרה ועד מלונות בתקציב ביניים, ברלין מציעה מגוון רחב של מקומות בהם אפשר לשים את הראש בין מסיבה למסיבה

10 באוקטובר 2017

מלונות בברלין לא חסר. מדובר בעיר של ניגודים מדהימים גם בתחום הלינה: העיר כוללת כמה ממלונות הפאר המוצלחים בעולם לצד הוסטלים נעימים ושווים במחירים זולים במיוחד. רוב מקומות הלינה ממוקמים במרחק יריקה מהאיזורים הכי חמים בעיר ומוקפים בחנויות, בתי קפה, מסעדות וברים. בקיצור, עם קצת חיפוש ממוקד, אין שום סיבה שלא תמצאו את מיטת החלומות שלכם בבירה הגרמנית. הנה 10 מלונות מומלצים:

לא רק היפסטרים וברגהיין: אטרקציות שאסור לפספס בברלין
המסעדות הכי טובות בברלין
איפה מבלים? חיי הלילה בברלין

OSTEL Das DDR Design Hostel

השעונים על הקיר מראים את השעה בברלין, מוסקבה, בייג'ינג והוואנה ועל הקיר תלויה כרזה של אריק הונקר. עם זאת, לא מדובר במסר פוליטי אלא רק באווירה עיצובית עם קריצה. בסך הכל מדובר מקום נחמד שמספק מיטה במחיר זול ללילה. בתמורה ל-3.5 יורו נוספים תוכלו לקבל גם ארוחת בוקר סמלית בפאב אשר נמצא בחזית. אם יש לכם חיבה מיוחדת לנוסטלגיה של משטרים – זה המקום בשבילכם.
להזמנת חדר במלון

מלון OSTEL Das DDR Design Hostel בברלין. צילום: אתר בוקינג
מלון OSTEL Das DDR Design Hostel בברלין. צילום: אתר בוקינג

Hotel Intercontinental

מלון מפואר ומרווח הצופה על גן החיות ועל קצהו המערבי של הרובע הדיפלומטי החדש. החדרים גדולים, מעוצבים בטוב טעם ומאובזרים בחדרי אמבטיה אלגנטיים. המיקום המעולה מאפשר גישה נוחה למערב ומזרח העיר.
להזמנת חדר במלון

Generator Berlin Mitte

האימפריה של רשת "גנרטור" מכה שנית. המקום הזה מנסה למקום את עצמו כמשהו שבין מלון בוטיק לאכנסיית תרמילאים שווה. חלק מהשירותים המוצעים כוללים כביסה 24 שעות ביממה, אחסון מזוודות ותפריט יומי זול הזמין בערבים. המקום בהחלט מכוון לקהל צעיר יותר, על כך תעיד אמנות עירונית על הקירות ובר לילה שמארח DJs בסופי שבוע. יש גם חדרים פרטיים שיכולים להכיל עד 4 אנשים, חדרים המיודעים לבנות בלבד וכמובן ווי פיי בחינם.
להזמנת חדר במלון

גנרטור הוטל בברלין. צילום: אתר בוקינג
גנרטור הוטל בברלין. צילום: אתר בוקינג

Circus Hotel

המלון השיקי הזה שוכן בלב העיר ברלין ונמצא באזור האופנתי מיטה (Mitte). החדרים מעוצבים בסגנון מודרני ובהם טאצ'ים אישיים כמו נגני אייפוד הנמצאים בחדרים ובהם מיטב המוזיקה בברלין.
להזמנת חדר במלון

Grand Hostel

המקום המעולה הזה נמצא בבניין מפואר מהמאה ה -19 עם תקרות גבוהות ושפע של סטייל מאותה תקופה. החדרים מרווחים ואין דרגשים, רק מיטות אמיתיות נוחות עם פשתן באיכות טובה. בחלק מהחדרים הזוגיים אפילו יש מיטות אפיריון כדי להתאים לריצוף העץ המקורי. אפשר לשכור אופניים ולשאול את הצוות הכיפי איפה נמצאות החנויות הכי שוות ואיפה הכי כדאי ללכת לעשות קריוקי ביום רביעי. החיסרון היחיד הוא שההוסטל לא ממקום במיקום אולטימטיבי, אבל איזור Kreuzkölln נמצא ממש קרוב ויש אחלה תחבורה. ווי פי חינם.
להזמנת חדר במלון

גראנד הוסטל בברלין. צילום: יח"צ
גראנד הוסטל בברלין. צילום: יח"צ

Savoy

מלון הסאבוי הוא ללא ספק אחד המלונות היפים שיש בעיר. הוא מעוצב בסגנון עתיק ובחדרים ישנה פינת ישיבה קטנה. למלון בר קטן ונחמד וארוחת הבוקר מפנקת ביותר. המחירים מתאימים לכל כיס ומשתנים לפי סוג החדר. הוא ממוקם מטרים ספורים משדרת הקניות המפורסמת קודאם (Kurfurstendam).
להזמנת חדר במלון

Amano

המלון ממוקם במרכזה שלך העיר. האוירה במלון נעימה ולא מתאמצת. החדרים של המלון מחולקים לחדרים דמויי דירה וחדרים רגילים. העיצוב הוא מודרני ולא מתיימר והמחירים נגישים. במלון גם בר שנבחר לבר הטוב ביותר בברלין בשנת 2013.
להזמנת חדר במלון

Hotel-Pension Funk

לא נשאר הרבה מן הקסם והזוהר באזור סביב Gedächtniskirche, שהפך את Ku'damm לרחוב האגדי ביותר של ברלין לפני המלחמה. המלון המסתתר הזה, שהיה אמור להיות ביתה של כוכבת הקולנוע האילם אסטה נילסן, נבנה בשנת 1895. מדובר בפנינה אמיתית ששוחזרה  באהבה גדולה. 14 החדרים כוללים ריהוט עץ כהה אלגנטי ואווירת דקו ארט. הבעלים עשה כמיטב יכולתו כדי להתאים את חדרי האמבטיה לסטנדרטים של היום מבלי להרוס את התחושה הכוללת – בחדר אחד חדר האמבטיה מוסתר בתוך העתק של ארון עתיק – אבל כמה מהם עדיין לא מגיעים לסנטדרטיים של מוקמות חדשים. כך או כך, כל השאר מפצה על כך בהחלט וארוחת הבוקר שמוגשת בחדר אוכל נעים – טובה כמו בכל מקום יקר אחר.
להזמנת חדר במלון

מלון Hotel-Pension Funk בברלין. צילום: אתר בוקינג
מלון Hotel-Pension Funk בברלין. צילום: אתר בוקינג

Michelberger Hotel

עם המראה התעשייתי המכוון, המקום הזה נראה כמו מיקרו- ברלין לחלק מהאנשים. החדרים הזולים יותר מתאפיינים בפשטות מסוגננת שמזכירה חדר כושר בבית הספר והחדרים היקרים יותר כוללים אווירה של דקדנס עם קישוטי זהב סגנון של אתר נופש הררי עם אמבטיות. המיקום מעולה רק כדאי לשים לב שאתם לא ממוקמים בחדרים רועשים. מומלץ לבקש חדר ליד החצר. יש גם מסעדה מצוינת ולובי רגוע עם גישה חופשית לאינטרנט.
להזמנת חדר במלון

מלון Michelberger Hotel בברלין. צילום: אתר בוקינג
מלון Michelberger Hotel בברלין. צילום: אתר בוקינג

Hotel Adlon Kempinski Berlin

מלון אדלון המקורי וההיסטורי פתח את שעריו ב־1907 ועדיין נחשב לאחד המלונות הטובים בברלין ואהוב על מפורסמים. במלון, הממוקם ליד שער ברנדנבורג, ישנם 409 חדרים (ושלוש סוויטות נשיאותיות חסינות כדורים) המעוצבים בסגנון הבינלאומי.
להזמנת חדר במלון