Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

פאן עם ז'אן: הסטיילינג המוצלח אך הלא מתיימר של ז'אן פרץ

מותג פריטי בייסיק חדש יכניס שיק בועט למלתחה שלנו

JAN. צילום: שי יחזקאל
JAN. צילום: שי יחזקאל

כמו מעצבות אופנה רבות שהחלו את דרכן בתחום אחר לגמרי, כך גם ז׳אן פרץ, מעצבת שבכלל החלה את לימודיה האקדמאים בפקולטה לתקשורת ולאחריהם השתלבה בתחום כאשת תוכן. במקביל התעורר בה הצורך ליצירה מוחשית, והיא החלה ללמוד בקורס לעיצוב אופנה בהנהגת עידו רקנטי בסטודיו B. בתום הלימודים היא פיתחה סוג של חיים כפולים – אשת תקשורת ביום, ומעצבת בהזמנה אישית ללקוחות בשעות הפנאי.

JAN. צילום: שי יחזקאל
JAN. צילום: שי יחזקאל

עכשיו, כשהיא יוצאת עם המותג החדש שאותו היא מכנה בפשטות JAN, היא מכריזה על פרק חדש שבו היא מתמסרת לחלוטין לתחום העיצוב – אם כי עדויות לעברה ניכרות בהחלט בקולקציה הראשונה שלה. פרץ מכנה את הבגדים שהיא מציעה כ״בייסיק פלוס״, אך בקולקציה שמורכבת מלא מעט פריטי אריג, שמלות עם שסעים עמוקים, חולצות צווארון סמי מחויטות וחולצות עם שרוולי עטלף, ההגדרה הזו נמתחת הרבה מעבר לקבוצת בסיסי מלתחה חיוניים שמסתכמים בגופיות סריג וחולצות מבדים נעימים. היא מתכוונת לייצר יסודות מלתחה שכיף לחרוש עליהם, כאלה שבהחלט יכולים לייצר את אפקט הוואו בזכות עצמם, אך שלא יבלטו מדי כך שיהיה אפשר ללבוש אותם פעמיים או שלוש באותו השבוע. את המסר הפשוט וההגיוני הזה היא מתקשרת באמצעות סטיילינג מוצלח אך לא מתיימר בתמונות הקטלוג שמלוות את השקת הקולקציה, שמעניקות לבגדים מראה מדויק אך לא מאיים או מתיימר, מסוג הפריטים שכבר במבט ראשון סביר שהרבה מאוד בנות ירצו למצוא במלתחה שלהן.

350־850 ש״ח (לרגל ההשקה החודש יוענקו 10% הנחה על הקולקציה). כל ישראל חברים 6, נווה צדק

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!