מאיר אדוני מציג: מסעדת גג חדשה ופופ אפ כתית

השף הפעלתן עוד לא התאושש מסגירת לומינה ובלו סקיי וכבר מכריז על פתיחת מלי-מלו במלון בובו בסוף השבוע הקרוב וביקור של כתית המיתולוגית במסעדת קלארו בסוף יולי

כתית: ביקור מולדת. צילום: דן פרץ
כתית: ביקור מולדת. צילום: דן פרץ
30 ביוני 2020

חיכינו וחיכינו והנה זה קורה: כתית חוזרת כפופ אפ לארבעה ימים במסעדת קלארו. לפני זמן קצר העלה השף מאיר אדוני פוסט נרגש שבו נכתב "פופ אפ כתית יוצא לדרך יחד עם מסעדת קלארו, הפרטנר המושלם ליצור מחדש את הזכרונות הטעימים מכתית. בנינו תפריט שמשחזר את הטירוף והעונג וכולו על טהרת חומרי הגלם הישראלים. מחכים לכם לקוחות יקרים שלנו לחגוג לכמה רגעים את כתית". התפריט המלא טרם פורסם אך למערכת טיים אאוט נודע כי מחירו יהיה 485 ש"ח לאדם וכי קינוח אדמה המיתולוגי יוגש לסועדים.

מסעדת כתית. צילום: דן פרץ
מסעדת כתית. צילום: דן פרץ

"מאיר מתגעגע לכתית ורוצה לעבוד. אנחנו ידידים טובים כבר הרבה שנים וחשבנו ששיתוף הפעולה מתאים למלא את ימי ראשון בקלארו", מספר השף והבעלים רן שמואלי. "הוא אוהב להשתמש בכל החלקים של תוצרת חקלאית ובעלי חיים, ולכן חלק מהמנות מתבססות על חלקי פנים. האני מאמין של קלארו מופיע בצורת ירקות וחומרים מקומיים ועונתיים. זו תזכורת למסעדנות שאסור שתיעלם והדרך שלנו להראות שיש חיים בצד הקורונה ולא בצל הקורונה".

הפופ אפ שיתקיים בסוף יולי (20-21.7, 27-28.7) תופס את המאסטר שף בתקופת התכנסות: מסעדות לומינה ובלו סקיי הכשרות במלון קרלטון נסגרו ו־YAM בירושלים תיפתח מחדש בסוף הקיץ אם לא יהיו הפתעות. מבין המסעדות בחו"ל רק LAYLA בברלין חזרה לפעול.

Meli Melo @ Hôtel BoBo (צילום: ניר סטולו)

Meli Melo @ Hôtel BoBo (צילום: ניר סטולו)

בזמן הפנוי שנותר פותח אדוני השבוע את Méli-Mélo – מסעדה ים־תיכונית עם השפעות ממטבחי צרפת ויפן. המסעדה שפתיחתה התעכבה בשל הקורונה ממוקמת בגג Hôtel BoBo, מלון חדש מרשת בראון, ובערב היא משנה סגנון והופכת ללאונג'. לאחר שנים שבהן אדוני בישל בארץ רק אוכל כשר, מסקרן לראות אותו מפלרטט שוב עם שרצים וחיות אחרות.
קלארו, דוד אלעזר 30 (מתחם שרונה) תל אביב, להזמנות 03-6017777
Hôtel BoBo, יבנה 42 תל אביב, 9646*