ריהאנה אהובתנו: הקמפיין החדש של Fenty מצולק ומהמם

עוד לא הספקנו להתאושש מכמה מהמם מותג האופנה החדש של ריהאנה ונתקלנו בקמפיין התכשיטים שלה שהשאיר אותנו מאוהבים

ריהאנה בהשקת מותג האופנה של FENTY. צילום:  Aurelien Meunier/Getty Images For Fenty
ריהאנה בהשקת מותג האופנה של FENTY. צילום: Aurelien Meunier/Getty Images For Fenty
13 ביוני 2019

אחרי שנה ארוכה של ציפייה, בחודש שעבר עלה לאוויר מותג האופנה החדש של ריהאנה, הנקרא בפשטות Fenty. תוצרי שיתוף הפעולה עם מותג העל LVMH (ביניהם משקפי השמש המטריפים שאנחנו כל כך כל כך רוצים) לא מפסיקים לככב בכותרות, ולא רק בזכות שמה של הכוכבת. כשלוש שנים לאחר שהציבה חברת האיפור שלה Fenty beauty רף חדש לתעשיית היופי, עם טווח חסר תקדים של גווני מייקאפ לכל סקאלת העור האנושי, צועד המותג אל השלב הבא באתגור אידיאל היופי הנשי. מוקד הסערה הפעם: קמפיין תכשיטים המציג דוגמנית עם פנים מצולקות.

יופי מצולק. צילום מאתר FENTY
יופי מצולק. צילום מאתר FENTY

כוכבת הקמפיין היא הדוגמנית כהת העור אוונג מאיין צ'ול, שמופיעה בבגדים צחורים, תכשיטי יוקרה וצלקות חשופות על לחייה. את סט התמונות המרהיב צילמה הצלמת הניגרית רות אוסיי, וגם כאן ממשיכה ריהאנה בקו של קידום נשים מובהק בעסק שלה, ונשים שחורות בפרט. צ'ול עצמה כבר התבטאה בעבר בנושא הצלקות שלה. "אנשים אומרים שאני נראית כמו יגואר, או שאני אקזוטית", סיפרה הדוגמנית למגזין Dazed בשנה שעברה. "לפעמים אני רוצה לצעוק על כולם: 'תראו אותי, אני לא רק צלקת, אני בת אדם!'. אבל אני מבינה את זה, אני שונה וזה מסקרן. וזה יופי".

מיום עליית הקמפיין הוצפו הרשתות החברתיות בתגובות נלהבות, וצרכניות רבות הוקירו תודה להחלטה שלוקחת את תקופת הפצעונים האיומה של הנעורים ומציגה אותה באור רך ומקבל. מתן הלגיטימציה לעור פנים לא-מושלם משחרר צרכניות רבות מהרדיפה אחר מודל בלתי אפשרי, ובמובן הזה, מדובר באקט מקסים ובעיקר לא מובן מאילו כשהוא מגיע מצד יצרנית מייקאפ. בצד המתיקות והשמחה, קשה שלא להצטמרר ממחשבה על הקשר האפל שבין צלקות הפנים לפנים של המותג – ריהאנה – שידועה כמי שסבלה התעללות מצד בן זוג אלים, ומכירה את הצד הכואב יותר של הצלקת.

משקפי השמש שאנחנו ממש חייבים. צילום מאתר FENTY
משקפי השמש שאנחנו ממש חייבים. צילום מאתר FENTY

מותג האופנה היוקרתי הוא גם יקר, עם מחירים של בין 400 ל-1,100 דולר לפריט ולא מבצע משלוחים לישראל, אך מסקרן ללא ספק. אנחנו מקווים שריהאנה תרעיף עלינו עוד הרבה שיק, גלאם ויוקרה עטופים באג'נדות בועטות ישר לבטן. ביג לייק.

ריהאנה בדובאי. צילום: Francois Nel/Getty Images for Fenty Beauty
ריהאנה בדובאי. צילום: Francois Nel/Getty Images for Fenty Beauty