ריהאנה קוברת לקים וקיילי בהכנסות ממותג האיפור שלה

את שנת 2018 ריהאנה יכולה לסיים עם חיוך: מותג הביוטי שלה שובר במכירות את המותגים של שושלת ג'נר-קרדשיאן ואפילו מגזין טיים הכריז ש"פנטי ביוטי" היא אחת החברות הגאוניות של השנה

ריהאנה בנשף היהלום שייסדה. צילום: גטי אימג'ס
ריהאנה בנשף היהלום שייסדה. צילום: גטי אימג'ס
16 באוקטובר 2018

ריהאנה לא שולטת רק בלב שלנו, אלא גם בתעשיית הביוטי. נתוני מכירות חדשים שמתפרסמים מצביעים על כך שמותג האיפור פנטי ביוטי של רירי עוקף במכירות את המותגים של קים קרדשיאן וקיילי ג'נר. המותג, שחוגג בימים אלה שנה להיווסדו, עקף כבר בחודש השני לפעילותו את המכירות של שושלת קרדשיאן ג'נר ב- 34 אחוזים.

עוד כתבות מעניינות: 
ריהאנה עושה היסטוריה בעולם האיפור
התצוגה של ריהאנה בניו יורק: אלילת סקס בחודש תשיעי וצלוליט מחרמן
ריהאנה VS יאצק: מי לבש את זה יותר טוב?

לא ברור מי החליט לשחרר כעת את הנתונים המדהימים האלה, אבל טוב שמגזין הפופ "פופ קרייב" קפץ על המציאה והחליט לפאר את שמה של ריהאנה ברבים, בטח אחרי המחדל של מגזין "פורבס" שהכריז על ג'נר כעל "self-made billionaire" וגרם לרבים להרים גבה, שכן ג'נר לא בדיוק מגיעה ממשפחה נזקקת שגרה בפחון.

למעשה, ההצלחה של פנטי ביוטי כל כך גדולה, שהמותג צפוי לעבור את שווי המיליארד דולר בשנת 2022. מה סוד ההצלחה של רירי? גיוון, גיוון וגיוון. כזכור, המותג הושק בקול תרועה עם 40 גוונים של מייק אפ, שפע חסר תקדים לכל מותג איפור שפעל לפניו. בנוסף, ריהאנה עצמה מוכרת באייקון אופנה וכל יוזמה חדשה שלה מעוררת עניין רב. עם הנתונים האלה, קשה להבין למה התקשורת בוחרת לשים את הזרקור דווקא על שבט קרדשיאן-ג'נר, אבל אוקי.

כך או כך, זאת לא הסיבה היחידה בגינה רירי יכולה לסגור את 2018 עם חיוך ענק; מגזין טיים הכניס את פנטי ביוטי לרשימת "החברות הגאוניות" של שנת 2018 והסביר "פנטי שחרר את הגיוון שכל כך דרוש בעולם הזה בקמפיינים שמקדשים את השונה ושמים אותו במרכז". עוד נכתב כי "ההצלחה של פנטי, שלפי נתונים עשה 100 מיליון דולר במכירות ב-40 הימים הראשונים שלו בשוק, זמינה ב-29 מדינות, כולל בחריין ומלזיה, וגרמה למותגי איפור אחרים למהר ולנסות להיכנס גם הם לשווקים נוספים, במה שהתעשייה מכנה "אפקט פנטי".

גם אם לא נזדקקנו לשום מגזין פיננסי שיכריז על רירי כעל גאונה, תמיד כיף להביא תעודה להורים. ביג אפ לריהאנה, שההחלטות הפיננסיות שלה מעוררות השראה לא פחות מבחירות הסטייל שלה ועוד בקשה קטנה לסיום: גם ישראל מחכה להשקה של פנטי ביוטי.