רומנו בטבע: אייל שני פותח קפה חדש בפארק המסילה

איש העגבניות לא מפסיק לחדש, והפעם: דוכן שיציע מאפים וכריכים, מתוקים ומלוחים בפארק החדש שנפתח לא מזמן, לא רחוק מבית רומנו. אם תמהרו מסרו לו ד"ש

אייל שני בטבע. צילום: אריאל עפרון
אייל שני בטבע. צילום: אריאל עפרון
25 במאי 2021

האימפריה של אייל שני והחבר'ה הטובים מתרחבת: הבוקר (ג') נפתח קפה רומנו, דוכן קפה בפארק המסילה, לא רחוק מבית רומנו. אם תזדרזו יש מצב שתפגשו אותו שם.

קפה רומנו הוא ספוט קטן ומעוצב שמציע קפה ומאפה בגרסה מורחבת, בסגנונו המקורי של המאסטר: בייגל ג'יבנה, בורקס תרד וצינור חומוס וחציל (18-20 ש"ח) ופלוט עבה במילויים שונים כגון ירקות ושמן זית, קומטה גראן קרו וחמאה, שרימפס קריסטל ושמנת של פעם וסאק דה קוק – תרנגולת צלויה עם עשבים ירוקים ואיולי (28-58 ש"ח). בגזרת המתוקים תמצאו  למשל קרואסונים, עוגות, עוגיות, ריקוטה וחמאה חומה או שיבולת ושועלים (כך במקור). אגף המשקאות מציע תה קר, שוקו קר וחם, גזוז מפירות מותססים (12 ש"ח) וקוקטיילים זוגיים. תכלס כל מה שמתאים לשיטוט או דייט בחיק טבע עירוני.

קפה רומנו (צילום: אריאל עפרון)
קפה רומנו (צילום: אריאל עפרון)

הפארק עצמו הושק בעיצומה של הקורונה בתוואי מסילת יפו־ירושלים הישנה. הקטע שנפתח לקהל, בין הרחובות פינס ואליפלט, הוא הראשון בפרויקט שאפתני שיחבר את שדרות העיר לים, כפי שחזה בשעתו האדריכל פטריק גדס.

פריוויו לתדר. קפה רומנו (צילום: אריאל עפרון)
פריוויו לתדר. קפה רומנו (צילום: אריאל עפרון)

אם סיימתם שם ובא לכם משהו יותר רציני ממטבחו של המאסטר שף, הפיצות המופלאות של התדר, שמככבות ברשימת הפיצות הטובות בעיר, נמצאות במרחק הליכה.
קפה רומנו, פארק המסילה, ראשון-שבת 07:30-18:00