חתונה ממבט ראשון: כל מי שהתלכלכה על משה, הגיע הזמן להתנצל

הרבה יותר רגיש משכולם חשבו. משה. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
הרבה יותר רגיש משכולם חשבו. משה. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

האש שספג משה אחרי הדרמה ביפו התגלתה כמעט מוגזמת, במיוחד כשהוא כל כך מכיל את מאי (וגם סיפק את רגע הגבריות השברירית של השבוע). בן עוזב את מעין לטובת ניו יורק ויש סיכוי שלעולם לא ישוב, מתן מתקרב לשיא של התסכול הפיזי ודווקא עידית ורפאל מתקרבים לקליימקס, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים

3 ביולי 2022

הזוגות שלנו יוצאים ממפגש הזוגות ומזכירים לנו שביקום הקולנועי של חתונמי, כמו בערב הסעודית, רק לגברים מותר לנהוג. אחרי סשן רכילות לא מוצלח והתנצלויות אנטי חינניות של לימור, למתן עולה והוא מתחיל לפתוח. מתן בכאלה עצבים שגיא לא שוכב איתו עד שהוא נמצא ברמת חרמנות שלי לפני מחזור – וזה אומר שהוא בדרך להתפוצץ. העיקר הוא פתח קבוצת וואטספ.

מעניין, במה אתה מקנא בדיוק? מתן וגיא. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
מעניין, במה אתה מקנא בדיוק? מתן וגיא. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

עידית ורפאל מגיעים ליעל, שבפעם הראשונה לא פותרת לזוג בעיה בזה שהבחורה צריכה לתת לו, ונותנת תובנות מעניינות לגבי הקשר שלהם. היא מפצירה בעידית להיפתח יותר ולאפשר לרפאל להגיע אליה, אבל מה שהיא לא מבררת זה למה עידית תמיד נראית אחרי מקלחת? ניכר שהבחורה לא משחררת מבקבוק הנטורל פורמולה הירוק ונשארה ב-2008. עידית דברי איתי אני אשלח לך טיקטוקים על איך לעצב תלתלים.

וכעת, בלי יותר מדי טיזינג – בן ומעין. בן נוסע לניו יורק וממש לא רוצה לחזור, אבל חשוב לי לציין שגם אם מעין הייתה נוסעת לניו יורק היא לא הייתה רוצה לחזור כי, ובכן, ניו יורק. הוא נוסע להציג צ'ורוס בתערוכת מזון יהודי ואני אפילו לא יכולה להתחיל לחשוב מאיפה ההנפצה הזו הגיעה ולמה לאמריקאים בדיוק חסר צ'ורו שהם צריכים להטיס את הילד הזה חצי גלובוס.

אני לא צריך שתלווי אותי הלאה. בן ומעין. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
אני לא צריך שתלווי אותי הלאה. בן ומעין. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

כשבן מדבר עם מעין בטלפון הוא אומר לה שהוא מאוהב בניו יורק, שזה בתרגום חופשי "אני שם עלייך אלף זין". בשלה הזה הוא כמעט רוצה להכאיב לה, וכנראה שהיה אומר את זה גם על עציץ כדי להמשיך ו"לכבות". רק אחרי השיחה שלו עם ליעד הבנתי עד כמה הוא לא שם – האינטליגנציה הרגשית שנשפכה ממנו וההכלה שהייתה לו לליעד בעיקר מהדהדים את היעדרם עם מעין. היא כל הזמן חוזרת על המנטרה הזו שלבן יש בעיות בלדבר אז הם מצאו תקשורת במגע, אבל ראינו שלבן אין שום בעיה לדבר כשצריך, כך שנשמע שמעין פשוט משליכה.

כשבן אומר לה שהוא מתבאס לחזור היא שואלת אותו אם הוא מתגעגע, והוא מסרב להגיד שכן. אז היא מורידה את הרף ל"להתגעגע" – היא שואלת אם יש משהו שמשמח אותו בלחזור, ובאמת שקצת עצוב לראות אותה ככה, עיוורת למתרחש ולא מסוגלת שניה לפרגן. עם זאת, זה שבן לא מתגעגע זו כבר בעיה בפני עצמה.

אוי ממי, מקנאת בניו יורק. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
אוי ממי, מקנאת בניו יורק. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

כבר מהנסיעה חזרה מהסופ"ש, מאי התחילה להביא עצבים. ואני קוראת פה לכל מי שהתלכלכה על משה אחרי יפו להתנצל, כי הוא בבירור הגבר הכי מתוק בעונה הזו – אם לא בכולן – עם שילוב אידיאלי של רגישות, יציבות והומור. מאי עושה אידיאליזציה לקטיה וליאור, זו תעודה עניות שהיא לא מצליחה להבין שהם חלולים. ואז היא עוד יוצאת על משה שלא מספיק מתקף אותה כמו ליאור. בחייאת ראבאק, את בחורה אינטליגנטית. זה מה שאת רוצה? להיות שני פלקטים שמתנשקים כדי להעלות לפייסבוק?

גם לא ברור מה היא רוצה כשהיא אומרת "מישהו שיעוף עליי", כי משה עף עליה. לדרוש ממנו לחבק אותה כל הזמן ולהציג את זה מול יעל במסווה של "פשרה" זו גישה לא בוגרת, והחרדות שלה מכך שהיא רוצה יותר מפריעות לה לראות כמה הוא רוצה. בסשן משה גם סיפק לנו את הסינק המדהים, כשסיפר שבכה ליד מאי – "אף פעם לא הרשיתי לעצמי לבכו- שירדו לי דמעות ככה", כי כידוע בנים לא בוכים. זה יפריע להם לנהוג.

ד"ש לבן גביר. רפאל ועידית. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
ד"ש לבן גביר. רפאל ועידית. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

רפאל ועידית נוסעים לירושלים, ושם הוא סוף סוף מספר לה שהוא היה בנוער הגבעות ועשה דברים לערבים, לכאורה. האינפורמציה הזו היא בדיוק מה שאני הייתי צריכה במקום עידית, שראתה את רפאל כל הזמן כזהיר מדי, עדין מדי, חסר תשוקה ואש. עכשיו היא הבינה שהבן אדם מטורלל על כל הראש, וסליחה אבל אין דבר מחרמן מזה. אחרי שהיא הבינה שהוא עבריין משוקם וכל הרוגע הזה שלו מכסה על טירוף לאומני, הדרך למיטה קצרה.

בערב מתן פותח מול אמא של גיא, בטלפון, בנוכחותו, את המרמרה שיש לו מהביצים הכחולות. התלת שיח הזה הוא אחד הרגעים הביזאריים של השנה, כי בשלב הזה מתן יפתח את עניין המיניות גם מול מי שישאל אותו אם למלא אוקטן 95. אני באמת לא מבינה מה הבעיה של גיא פשוט… לשכב איתו? לא יודעת, אני כבר הייתי נכנעת במקומו, אבל כל הכבוד #מאמינהלך.

לקריאת כל הריקאפים של "חתונה ממבט ראשון".