Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

תנו בגלבייה: המעצבת לארה רוסנובסקי פותחת חנות במרכז שוסטר

לארה רוסנובסקי פותחת חנות שנייה למותגה ברמת אביב ומפריחה את השממה. ואיך זה מסתדר עם החנות שלה בשוק הפשפשים?

החנות של לארה רוסנובסקי במרכז שוסטר (צילום יח"צ)
החנות של לארה רוסנובסקי במרכז שוסטר (צילום יח"צ)

השבוע הפכה לארה רוסנובסקי, מהמעצבות הדומיננטיות בסצנת האופנה התל אביבית של השנים האחרונות, למעצבת הראשונה שמחזיקה חנות בשני קצוות גיאוגרפיים ומנטליים של העיר – שוק הפשפשים ביפו ומרכז שוסטר ברמת אביב ג'. קשה לחשוב על שני מיקומים שונים יותר בגבולותיו של אותו מטרופולין, והניגוד הזה לכאורה הולך כנגד השלב הראשוני של בניית עסק אופנתי מצליח – אפיון קהל היעד; אבל המראה שיוצרת רוסנובסקי – הוא עצמו משלב השפעות מזרחיות ומערביות.

החנות של לארה רוסנובסקי במרכז שוסטר (צילום יח"צ)
החנות של לארה רוסנובסקי במרכז שוסטר (צילום יח"צ)

רוסנובסקי פונה לקהל רחב מאוד של נשים שיכולות למצוא את עצמן בין כמויות הבד הצבעוניות שגוזרת המעצבת לשמלות מלאות נוכחות – מחברות הבוהמה והחוג האמנותי עד לידועניות שמרבות ללבוש את בגדיה ואחראיות על ההייפ שנוצר סביב המותג. החנות ברמת אביב שונה במכוון בסגנונה מבוטיק האם ביפו שמתאפיין באווירה אקלקטית ושמחה כמו הבגדים עצמם וכמו הסביבה שבה הוא שוכן.

זו שבשוסטר עוצבה – בשיתוף פעולה עם האדריכלית קארינה טולמאן – בקווים נקיים ובצבעים לבן, אפור ושחור כדי להעניק לחלל תחושה סטרילית של גלריה ולהשאיר את הבמה לעיצובים של רוסנובסקי. לולא הגלביות הפרחוניות ועבודות הרקמה העשירות ייתכן שהחלל הזה היה יכול להיראות סנובי למדי, אך הבגדים והאביזרים מחדירים בו שמחת חיים וקלילות.

לארה רוסנובסקי

790־2,400 ש"ח

אבא אחימאיר 17

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!