וויל פרל וג'ואל מקהייל אומרים מה שכולם רוצים לומר על אמנות עכשווית

מוזיאון האמר בלוס אנג'לס שחרר סרטון הומוריסטי לכבוד תערוכה חדשה שבו הקומיקאים נלקחים לסיור מודרך עם האוצר הראשי. מבולבלים מאמנות עכשווית? זה במיוחד בשבילכם

דואר שמפוזר על הרצפה, זוג גרביים, עמודי טלפון שמוצגים לראווה, פסנתר כנף שנפתח ונסגר באופן אוטומטי – אמנות עכשווית וקונספטואלית נתפסת לא פעם בקרב הקהל הרחב כאסופה רנדומלית של חפצים ואובייקטים שהוצבו יחד. "גם אני הייתי יכול לעשות את זה" או "זה לא אמנות" הם משפטים שאפשר לשמוע במוזיאונים ברחבי העולם. מוזיאון אחד – האמר בלוס אנג'לס – לקח את זה לתשומת לבו והתייחס לכך עם הומור עצמי בריא בסרטון לקידום התערוכה "Stories of Almost Everyone".

בסרטון נלקחים השחקנים וויל פרל וג'ואל מקהייל לסיור מודרך בתערוכה עם אוצר המוזיאון ארם מושאידי, ונותנים דרור למה שעובר בראש של הקהל הרחב כשהוא נתקל בעבודות "מוזרות" כפי שמוצגות בתערוכה. אפשר להבין אותם, כשלוקחים בחשבון גם את הטקסט שמלווה את התערוכה:

"התערוכה הזו מאורגנת סביב ההנחה שלאובייקטים של אמנות עכשווית יש היסטוריה נראטיבית וחיים פנימיים שקונבנציות התצוגה יכולות לכל היותר להתקרב אליהם. דרך העבודות של יותר מ-30 אמנים בינלאומיים, 'Stories of Almost Everyone' מבקש להתייחס לאופנים שבהם מגוון רחב של עבודות אמנות עכשוויות סוחרות במשמעות ובמיתולוגיה באופן שווה".

מבולבלים? גם וויל פרל וג'ואל מקהייל: