בצל ההאשמות נגד ספייסי: נטפליקס מורידה את "בית הקלפים" מהמסך

ההודעה הגיעה פחות מיממה לאחר שכוכב הסדרה יצא מהארון לאחר שהואשם על ידי השחקן אנתוני ראפ בתקיפה מינית, אולם על פי דיווחים בארצות הברית הורדת הסדרה נקבעה עוד לפני התפוצצות הפרשה

בית הקלפים
בית הקלפים
31 באוקטובר 2017

בצל ההאשמות נגד השחקן קווין ספייסי על תקיפה מינית, רשת נטפליקס הודיעה הלילה (שלישי) כי הסדרה המצליחה בכיכובו "בית הקלפים" תרד מהמסך לאחר העונה השישית המצולמת בימים אלו ולא תחודש לעונה נוספת. ההודעה הגיעה פחות מיממה לאחר שהשחקן ההוליוודי הואשם על ידי השחקן אנתוני ראפ בתקיפה מינית בשנת 1986, אז היה בן 14. לטענתו, ספייסי הזמין אותו לביתו למסיבה, ובסיומה נשכב עליו כשהיו שניהם על מיטתו. עם זאת, מקורות אמרו לרשת CNN כי צוות ההפקה ידע עוד לפני התפוצצות הפרשה על סיום הסדרה.

בתגובה להאשמותיו של ראפ, צייץ ספייסי בחשבון הטוויטר שלו התנצלות, אך טען כי אינו זוכר את האירוע. "יש לי המון כבוד והערצה לאנתוני ראפ כשחקן", כתב. "אני בכנות לא זוכר את הארוע, זה היה לפני יותר מ-30 שנה. אבל אם אכן התנהגתי אז כמו שהוא מתאר, אני חייב לו התנצלות מעומק הלב על מה שהייתה התנהגות שיכורה ולא הולמת, וצר לי על הרגשות שהוא סחב עימו כל השנים".

קווין ספייסי (צילום: Getty Images)
קווין ספייסי (צילום: Getty Images)

בהמשך, החליט ספייסי לצאת מהארון, וכתב: "הסיפור הזה עודד אותי להתייחס לדברים נוספים בחיי. אני יודע שיש בחוץ סיפורים אודותי שהעובדה שאני כל כך חרד לפרטיותי מתדלקת אותם. כפי שהקרובים אלי יודעים, היו לי בחיי מערכות יחסים עם גברים ונשים. אהבתי גברים לאורך כל חיי, וכיום אני בוחר לחיות כגבר הומוסקסואל. אני רוצה להתמודד עם זה בכנות ובפתיחות וזה מתחיל בבחינת ההתנהגות שלי".