קומדי סנטרל הכריז על עונה חמישית ואחרונה של "ברוד סיטי"

העונה האחרונה של "ברוד סיטי" צפויה לעלות בתחילת 2019. היוצרות אילנה גלייזר ואבי ג'ייקובסון ימשיכו את דרכן בערוץ וכבר עובדות על שלושה פרויקטים חדשים

ברוד סיטי (צילום מסך)
ברוד סיטי (צילום מסך)
13 באפריל 2018

קומדי סנטרל הכריז על העונה החמישית של "ברוד סיטי" והודיע כי היא תהיה גם האחרונה. המעריצים המאוכזבים אולי יתנחמו בכך שכבר אפשר לפתוח יומנים: הסיטקום צפוי לעלות לשידור בתחילת 2019.

בשורה משמחת נוספת היא שסיום הסדרה ממש לא יהיה סוף דרכן של היוצרות אילנה גלייזר ואבי ג'ייקובסון בערוץ. השתיים, שגם מגלמות את הדמויות הראשויות בסדרה, חתמו על הסכם פיתוח מול קומדי סנטרל, ובינתיים יש כבר שלושה פרויקטים חדשים בשלבי פיתוח: "Mall Town USA", אנימציה קומית שיצרה המפיקה הראשית של "ברוד סיטי" גייב ליידמן; "Platinum Status", שכתב ויככב בה אליוט גלייזר (אחיה של אילנה); ו"Young Professionals", במרכזה צעיר שהפך בגיל 24 לכותב הנאומים הצעיר בהיסטוריה של הבית הלבן.

"ברוד סיטי"
"ברוד סיטי"

עוד כתבות מעניינות:
למה גברים חייבים לראות את "ברוד סיטי"
"ברוד סיטי" היא הסדרה הכי לא חשובה כיום, וזה נהדר
עלילה זה כל כך מיינסטרים: מסע בעקבות ההיפסטר הטלוויזיוני

קנת אלתרמן, נשיא קומדי סנטרל, סיפר כי ההחלטה לסיים את הסדרה הגיעה מכיוונן של גלייזר וג'ייקובסון. "ההחלטה גובשה ממניעים יצירתיים בלבד. הן באו אלינו ואמרו, 'אנחנו חושבות שצריך להבין איך לפתור את העונה האחרונה'", המשיך בריאיון לדדליין. "יש להן רעיונות נהדרים איך לסיים אותה, והדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא שזה לא יקרה בתנאים שלהן". אלתרמן לא הסכים לחשוף פרטים מהעונה החמישית, אך אמר כי "זאת הולכת להיות חגיגה נהדרת של הסדרה הזאת".

"ברוד סיטי", שנחשבת לאחת מסדרות הדגל של קומדי סנטרל, החלה את דרכה כסדרת רשת והופקה באופן עצמאי מ-2009 ועד 2011. הסיטקום הגיע לקומדי סנטרל ב-2014, אחרי שאיימי פולר, אחת המפיקות הראשיות שלו – שגם הופיעה בפרק הסיום של סדרת הרשת – שמה לב אליו. בין הופעות האורח בסדרה אפשר למנות את שאניה טוויין, רופול והילארי קלינטון.