"האח הגדול" פרק 12: האם רגשות רומנטיים נחשבים לבגידה?

שני מתמודדים בולטים יצאו מהבית, מגי וישראל השיקו את עצמם רשמית – ורומן אסור חדש מעלה שאלות אתיות. כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 12

הרומן הרגשי של מריה ורועי (מתוך "האח הגדול"
הרומן הרגשי של מריה ורועי (מתוך "האח הגדול"
10 ביוני 2018

תגידו מה שתגידו על העונה הנוכחית, ההדחות בה פשוט לא מפסיקות להפתיע. דיירים משמימים כמו לירון חומקים מתחת לרדאר והבולטים נרמסים. עד מתי? רגע אחרי שסמואל המסוקס רמז שיש מצב לקצת יותר בינו לבין לירז (והרטיט לנו את הלב), נאלצנו להיפרד. בריאיון שאחרי ההדחה הוא עמד על כך שהרומן עם לירז "היה יותר אמיתי" בהשוואה למה שהיה לו עם אינה (עוד הדחה מפתיעה ומיותרת), והלב שלנו נשבר סופית. תביאו את הבן אנד ג'ריס ותשאירו אותנו לבד.

לירז הפסידה במערכה שהתנהלה בין הנמסיס תומר לבויפרנד בפוטנציה סמואל, ואנחנו נשארנו בלי קלוז'ר. מעניין היה לגלות אם היה שם פוטנציאל אמיתי – הרי הוא השתעשע ברעיון לא מעט זמן, אבל כנראה שנישאר עם התהייה. חוץ מזה, סמואל היה דייר אינטליגנטי שהיטיב להתנהל בבית (ולדבר בשפה תקינה שרק הדגישה כמה האח הגדול זקוק לשבוע עם קלינאי תקשורת). הוא בחר שלא לבחוש, ובהתאם לכללי הווילה בג'ונגל, מצא את עצמו בחוץ.

שלום, חבר. סמואל ולירז ברגע ההדחה (מתוך "האח הגדול")
שלום, חבר. סמואל ולירז ברגע ההדחה (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
פרק 11: הזוועה האהובה שלכם חזרה
פרק 10: בגידות – בעד או נגד?
פרק 9: משימת הרכבת הממשלה

בניגוד לזוג הלא ממומש, מגי וישראל השיקו את הזוגיות שלהם באופן רשמי וכבר מרגישים בנוח להתנשנש במטבח. אפילו אורלי הפגינה מודעות ורמזה להם לפרוש לחדר.

מגי וישראל, עכשיו זה רשמי (מתוך "האח הגדול")
מגי וישראל, עכשיו זה רשמי (מתוך "האח הגדול")

ובזמן שכל זה קורה, בבית צמח רומן אסור חדש. גם הפעם מדובר בדיירת תפוסה חזק – מריה, שנמצאת בזוגיות כבר כמה שנים, שחברה לרועי (נשבעים שיש דייר כזה). יותר מכל, הרומן הנרקם ביניהם מוכיח שאנחנו הרבה יותר סלחניים כלפי בגידות רגשיות מאשר בגידות פיזיות. אין ספק שהרומן בין השניים, בניגוד לאתם יודעים מי, צומח בצורה הרבה יותר מתחשבת. רועי נקרע בינו לבין עצמו, מתחבט אם לשתף את מריה ברגשותיו ומזמן כנס "בוגדים-בוגדות", בהנחיית המנטור ישראל. זה כמובן מייעץ לו לחשוב פחות על בן זוגה של מריה ולהתרכז בעצמו. שוקינג.

מריה ורועי (מתוך "האח הגדול")
מריה ורועי (מתוך "האח הגדול")
מריה ורועי בחיבוק אפלטוני (מתוך "האח הגדול")
מריה ורועי בחיבוק אפלטוני (מתוך "האח הגדול")

ממש רגע לפני פיזורו של הכנס, מטוס חג מעל הבית – בתזמון מושלם, זה לא אחר מבן זוגה של מריה שבא לפזר עליה אהבה. רועי מתפקס על עצמו ומחליט שחאלס עם השטויות, העולם שלח לו תזכורת לכך שזה פשוט לא מתאים. כלומר היום, מחר זה כבר סיפור אחר לגמרי.

רועי מתוודה על רגשותיו למריה, שמתמלאת נחת ומתוודה שגם לה יש את אותם רגשות בדיוק – "וזה מה שזה" (בשיחה עם תמי בהמשך היא כבר תיראה ממש כמו ילדה מאוהבת). רועי רוצה לנשק אותה, היא מסרבת אך הם מתחבקים חיבוק חם ואוהב.

נשאלת השאלה: האם גם רגשות רומנטיים נחשבים בגידה? אם תשאלו אותנו, לגמרי כן. נכון שמריה קדושה בהשוואה למגי, שאחרי שסיפרה לישראל שהחבר מהבית נפרד ממנה הם נקרעו מצחוק בצוותא. אפשר לעשות רומנטיזציה לבגידה של מריה עד מחר, אבל הדבר ההוגן לעשות הוא לסיים את הקשר הקודם. בכל זאת, חצי מדינה צופה.

[interaction id="5b1cce60b4076bea241e9b02"]

אגב, מי שפחות התרגשה מהמטס של בן זוגה של מריה הייתה אורלי. "הליקופטר לא מגיע לי", היא מסננת בכאב, ובאמת – מה זה כבר ביקור של הבן בבית האח, עוגת יומולדת מנומרת בהתאמה אישית ומפגש עם האיידולית פנינה רוזנבלום? הלו אורלי, מה זה פה, "חלום עליכם"?

בפרק הזה איבדנו עוד מתמודדת בולטת – תמי. זה קרה רגע לפני שהיא הלכה לאיבוד בבית, אחרי עוד שיחה עם סמואל על הקושי לראות אותו עם מגי (שלגמרי הוציאה את המיני-קטע ביניהם מפרופורציות) ושיחת נפש דרמטית עם מריה. תמי נקראה לחדר האח הגדול, שבישר לה כי משפחתה זקוקה לה. כמו טאי שפרש קודם, גם תמי נאלצת לצאת מהמשחק בגלל סיבות שאינן בריאותיות. בקיצור, ברשת יצטרכו לעשות עבודת ליהוק מוקפדת על המתמודדים החדשים שיצטרפו לבית בהמשך העונה.

עוד בפרק: הדיירים מוכי הגורל שזכאים השבוע לתקציב בסיסי בלבד (בזמן שיתר הדיירים מתענגים על תקציב מותרות מדושן), הזמינו בטעות שלושה קילו פלפלים חריפים במקום שלוש יחידות. כן, בדיוק כמו בפעם ההיא שעשיתם בטעות משלוח מוגזם מהסופר ושקלתם לפתוח סניף אצלכם בבית.

לא נגענו

"אתה הולכים לקבל פיסורה מכל זה" (מירב ונבואות הזעם)

"אני כאן מסתובבת עם שורש של אתי אלון כבר חודש" (מירב בהצהרת אופנה)

"שמואל חג'ג' מנתניה, כפרה" (סמואל חוזר למקורות. אולי תחזיר את השם במקום לטרחן עם המשפט הזה?)

"ממש מקרר של צוענים" (אורלי נדהמת מהתנאים)

"מורמונים" (סימה מדייקת)

עתידות

ההדחה של סמואל תוציא את לירז מאיזון, מריה ורועי לא ישמרו נגיעה עוד הרבה זמן.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד