"האח הגדול" פרק 34: הסרטון שצונזר מוכיח – לתומר הגיע ללכת הביתה

סוף סוף קיבלנו הצצה למה שקרה אחרי שהשידור הופסק השבוע, אבל מי שצריך היה להיות מודח זה האח הגדול. וגם - הדיירים מתחילים להתרחק מסימה. "האח הגדול" פרק 34

הריב בין אלי ותומר (מתוך "האח הגדול")
הריב בין אלי ותומר (מתוך "האח הגדול")
26 ביולי 2018

אחרי כמה ימים של ספקולציות, הדרמה הגדולה שהביאה להדחתו של תומר התבהרה – והסרטון שצונזר הוכיח שהגיע לו ללכת. רק חבל שהאח הגדול הסתפק בהערה לתיק האישי של אלי ובחר שלא לשגר אותו החוצה באותה הזדמנות.

אבל זה לא מפתיע. בימים אלה הקודקודים ברשת מחזיקים את הראש ופשוט לא מצליחים להבין מאיפה נפל עליהם כל הטוב הזה. קודם מסע העליהום של סימה על אביבית, ועכשיו מקרה אלימות בבית שמוביל להדחת פתע – לאן עוד מפלצת הרייטינג הזו תנסוק? כולם מדברים על זה, כל האתרים כותבים על זה והפרומואים טיזריים מאי פעם. רגע השפל של התכנית מוצג בגאווה, והסוררים נענשו.

תומר בחדר האח (מתוך "האח הגדול")
תומר בחדר האח (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים "באח הגדול":
תומר הודח בשל עבירה על חוקי הבית
רשת נהייתה חמדנית, ולצופים מתחיל להימאס
התקרית המזעזעת שההפקה הייתה חייבת לעצור

אלי ותומר עוינים אחד כלפי השני כבר תקופה, אבל השיא הגיע ביום שני. הנה מה שקרה שם, למי שפספס: תומר נכנס למטבח כדי להכין לעצמו שייק ירוק, ואז אלי הגיע כדי להכין לאדל ואביבית קפה. אלי נדחף לתומר בין הרגליים, סימן טריטוריה בילדותיות ועצבן את תומר, שהעיר לו שלא ינתק את התמי 4 מהחשמל. אלי השיב שלא ידבר אותו ושלא ניתק, ואז הרוחות התלהטו: תומר העיף את כוסות הקפה הצידה, אלי שפך את השייק לכיור, כינה אותו "קוקסינל" והזהיר אותו שלא יתעסק איתו.

את כל זה הכרתם אם צפיתם בסרטון שהיה זמין כמעט מיד אחרי ששודר בערוץ 26. ההמשך, שגרם להחשכת המסך, נחשף אתמול: השניים יצאו לחצר בתורות וסילפו את הסיפור באוזני המתעניינים. כשתומר הלך בחזרה לכיוון הבית, הגיח אלי עם תפוח ירוק בפה (שהיה אמור לשמש לשייק) וכוס קפה ביד. תומר ניגש אליו בפתאומיות והעיף לו את התפוח מהפה בתנועה אגרסיבית ואלימה תוך שהוא תופס לו את הראש, וכך סדק לו שן. בתגובה, אלי שפך עליו את כוס הקפה.

כמו במקרה של סימה ואביבית, עולות כאן כמה שאלות מהותיות: איפה היה האח הגדול כל הזמן הזה? למה הוא לא עצר הכל והורה לאחד מהם להיכנס לחדר האח, כמקובל בעונות הקודמות? ולמה אלי נותר בבית? בינתיים קיבלנו תשובה רק לשאלה האחרונה – האח הגדול מתייחס לשפיכת הקפה כתגובה אינסטנקטיבית ללא כוונה פוגענית. ברצינות? וכל מה שקרה שם לפני לא נחשב? יאללה. כבר עשיתם מהלך – לכו איתו עד הסוף ותעבירו את המסר שאלימות היא לא רק פיזית, אלא גם אווירה כוחנית, גם תגובה אינסטינקטיבית אלימה כהגדרתכם. הפואנטה היא לא מי התחיל. זה לא גנון וזה לא מצחיק.

זו לא הייתה האכזבה הגדולה היחידה שלנו אמש. למרות שחיכינו בציפייה דרוכה לשירת הברבור של סימה, מי שהודח בסופו של יום מהבית (לאחר שהדיירים הצביעו שלא לוותר על 100 אלף שקל מהפרס הכספי – וול, דה) הוא מושיקו. זו הדחה כל כך חסרת חשיבות עד כדי שאנחנו כועסים על עצמנו שחיכינו לה מיום ראשון. למעשה, הצפייה בריאיון ההדחה של מושיקו הייתה הפעם הראשונה שנחשפנו לאישיותו. מה שכן, הרבה ריספקט לבחור שהודה בכנות שלא היה לו קל לייצר אינטראקציה חברתית בבית, ושזה לא קל בפועל כמו שזה נראה על המסך.

מושיקו בריאיון ההדחה (מתוך "האח הגדול")
מושיקו בריאיון ההדחה (מתוך "האח הגדול")

אבל הפרק הזה גם הביא איתו נחמה. סימה הורידה את הראש ואת הטונים, והיא מסתובבת שפופה בבית. בתחילת הערב ישראל עימת אותה עם ההתנהגות שלה לאביבית. הוא ציין שמבחינתו זה היה רוע טהור, שלוש שעות של השפלה וביזוי שלא היה מעביר את אויביו הגדולים ביותר. למשמע הדברים החריפים (והנכונים), סימה עונה בטון רגוע ובשליטה. למה? כי מישראל, בניגוד לאביבית, היא מפחדת. היא אוגר סיבירי, וישראל נמר מפוספס. מה שבכל זאת מעצבן בנאום התוכחה של ישראל הוא התזמון שלו. למה רק עכשיו, כמעט שנתיים אחרי הריב? הרי היה מספיק אם הוא היה אומר מילה בזמן אמת כדי להרגיע את הרוחות ולעצור את הטירוף.

ישראל מתעמת עם סימה (מתוך "האח הגדול")
ישראל מתעמת עם סימה (מתוך "האח הגדול")

בכלל, נראה שהדיירים בבית מחליטים להתרחק מסימה. אלי ציין שהיא עשתה קראטה על אביבית, עמוס כינה את ההתנצלות שלה "התנצלות לעם" וגם החברה הטובה מירב תפסה מרחק. היי, אפילו אדל שתתה מיץ אומץ ויצאה להגנתה של אביבית מפני סימה. בתגובה סימה אכן עשתה חושבים והתכנסה אל תוך עצמה, אולי משום שהבינה שההדחה הפכה מוחשית יותר (או לפחות כך חשבנו). מה יהיה?

לא נגענו

"כבר שבע שנים לא הרמתי יד" (תומר מאתחל את הספירה)

"זה מזכיר לי את אשקלונה" (אלי ממשיך להפגין קווי דמיון לפילוס מ"ארץ נהדרת")

"אה, אתה מדבר על הכלבה ולא על אמא שלך" (מירב מבינה את אלי בצורה דו-שלבית)

"בא לי שתראה את הגבריות שלך ולא את הילדותיות שלך פה" (אביבית מנסה לאפס את אלי – אבל מה אם ביום שלישי לא בא לו?)

עתידות

מירב וסימה יחושו אופוריה משום שניצלו מהדחה ויחזרו להשליט טרור בבית.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד