"האח הגדול VIP" פרק 11: נרי מודחת ושי חי נלחץ

המשימה המשעממת בתולדות התכנית טשטשה אותנו מעט, אבל לא היה שום קתרזיס בהדחה של נרי. אז מה קורה בין נטלי לכוכב "הכלה מאיסטנבול" ולמה שי חי מתחנף לאסף? "האח הגדול VIP" פרק 11

נרי ליבנה (צילום: איליה מלניקוב)
נרי ליבנה (צילום: איליה מלניקוב)
17 בפברואר 2019

אנחנו כבר שבועיים לפני הגמר, וכל פרק מעכשיו אמור להיות טירוף נוטף תככים וזימה. אך כדרכה של "האח הגדול" בהפקת רשת, הפרק ששודר אמש (שבת) הרגיש כמו משימת עמידות אזרחית מטעם הממשל. למעט, אולי, ההדחה של נרי.

אם אף אחד לא היה מכריז על משימת הלופ, שבה הדיירים נדרשו לבצע את אותן המשימות במדויק יום אחר יום, כנראה שלא היינו שמים לב למשהו חריג. לא יודעים, אולי נגמר הכסף, וזה יכול להסביר את התוכן השיווקי במשקל כבד שנשפך שם.

מה שכן, משימת הלופ הייתה זדונית במיוחד. כלליה הנציחו את המחנות שנרקמו בבית והתסיסו את הדיירים נגד אסף, שנבחר להיות הבורר. הדרך היחידה לעצור את הטירוף הייתה לצדד באותה הקבוצה לאורך כל היום, ואסף בחר בקבוצת עדי, בזמן שלהקת שי חי התלהטה נגד ההחלטה. איכשהו עברה להם מעל הראש האפשרות שמדובר במשימה סודית, אבל בסוף נרי זרקה לו, "ידעתי שאתה לא עד כדי כך מטומטם".

בפרקים הקודמים של "האח הגדול VIP":
האם זוהי מפלתו הסופית של שי חי?
נרי תודח בקרוב מאד
שי חי חזר ויש לו חיילים חדשים

אח, נרי. ההדחה שלה הייתה מעט מדי מאוחר מדי. על אף הציפיות והרושם הראשוני החיובי שממנו נהנתה, התנהגותה של העיתונאית המוערכת בבית ניפצה את התדמית שלה לחלוטין: ההערות המקטינות, ההתפקדות לצבא האמת של שי חי, החיבור לעדי וההתעמרות באסף, הדייר הכי חלש בבית. את כל זה היא הסבירה בריאיון ההדחה בכך שהשהות בבית עשתה אותה מטומטמת (סרטון הפרידה, אגב, היה סופר חיובי ונשמטו ממנו רגעיה המכוערים).

הפתעה בולטת חיכתה לנו לא עם כניסתו לבית של ברקאי הרדל (מורט בוראן), כוכב "הכלה מאיסטנבול", אלא במה שקרה לאחר מכן: נטלי הפגינה סימני חיונית של ממש לרגל כניסת הכוכב, ונצפתה נרגשת וסמוקה.

באווירת הטלנובלה נחשפנו גם לווידוי של לירן, שהודה שזו תמיד הייתה נטלי ושעכשיו, כשלמד להכיר את אופייה, הוא משוכנע בכך יותר. בכל זאת, עדן הודחה כבר לפני שלושה ימים, והרי לירן טוען שמעולם לא פלירטט איתה בקטע כזה (בסדר!). נטלי פחות התרגשה וכינתה אותו "ממטרה", אך עדי נהנה לחזור לתפקיד השדכנית, כך שאין לדעת מה יוליד יום.

אך תואר הרגע המביך שמור לשיחת הליבון בין שי חי ואסף. שי חי, שהבין מי הפייבוריט האמיתי לזכייה, נלחץ והרעיף על אסף שלל חנופות. אחרי שבאופן עקבי הוא היה משפיל את אסף, מקטין ומעליב אותו, שי חי היכה על חטא והתנצל. מאז "האח הקטן" שהבליח מתוך הקמין אמש לא נתקלנו במפגן אמינות שכזה.

לא נגענו

"בסוף הוא יעבור לאורלי ואת תפסידי חבל על הזמן" (עדי דוחק בנטלי ללכת עם לירן)

"ככה נראה פרצוף איכה" (נטלי מחזירה לעדי על ההערה שלו באמצעות עוגה לפרצוף בחגיגות יום הולדתו)

"המדרגות עוד לא התקררו" (נטלי לא מתלהבת מניסיונות השידוך רגע אחרי הדחתה של עדן)

"נראה מוסכניק" (עדי לא שותף לקראש הכללי על כוכב "הכלה מאיסטנבול")

"עדיין זקנה" (נרי מעדכנת סטטוס)

עתידות

לירן יבין שחלון ההזדמנויות שלו עם נטלי מתקצר ויקבל את עצות האחיתופל של עדי, AKA השדכנית מהגיהינום.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד