הפריקוול החדש של "משחקי הכס": העלילה, השחקנים וכל הפרטים

רשת HBO הזמינה פיילוט לסדרת ההמשך של "משחקי הכס", שתתרחש אלפי שנים לפני העלילה בסדרה המקורית. מה יקרה שם ואיזה דמויות ימשיכו איתנו?

משחקי הכס (תמונה באדיבות yes)
משחקי הכס (תמונה באדיבות yes)

"משחקי הכס" תחזור בשנה הבאה לעונה שמינית ואחרונה, אבל אל תמהרו להתאבל על סיומה: רשת HBO, שבה משודרת הסדרה, כבר הזמינה פיילוט לפריקוול. החדשות הטובות מגיעות שנה אחרי שהרשת שכרה כותבות וכותבים לטובת פיתוח רעיונות לסדרת ההמשך – והחלה חרושת שמועות משמחת.

את הרעיון לסדרה שנבחרה פיתחו התסריטאית ג'יין גולדמן וג'ורג' ר.ר. מרטין, שכתב את ספרי "שיר של אש ושל קרח" שעליהם מתבססת הסדרה. השניים מיקמו את הפריקוול אלפני שנים לפני האירועים ב"משחקי הכס". HBO לא הסגירו הרבה פרטים, אך מסרו כי הסדרה תעסוק "בשקיעת העולם מתור הזהב של הגיבורים ועד שעתו האפלה". נראה שאפשר לסמוך על דבר אחד: מהסודות המבעיתים בהיסטוריה של ווסטרוז, דרך סיפור היווצרותם של המהלכים הלבנים ועד סודות המזרח והאגדה על בית סטארק – הסיפור יהיה שונה לחלוטין ממה שהכרנו עד עכשיו.

משחקי הכס (צילום באדיבות yes)
משחקי הכס (צילום באדיבות yes)

עוד כתבות מעניינות:

"משחקי הכס" עונה 8: כל מה שצריך לדעת
"משחקי הכס": האכזבה מעונה 7 היא התקווה של עונה 8
יוצרי "משחקי הכס" יפיקו את סדרת "מלחמת הכוכבים" החדשה

התוכן המדויק של הפרויקט החדש טרם נחשף, אבל מרטין הבהיר לא מזמן שהוא יהיה סדרת המשך ולא ספינאוף, וכי אף אחד מהשחקנים המרכזיים בסט הנוכחי לא יופיע בו. מרטין גם שלל תיאוריות של מעריצים לפיהן הפרויקט החדש יתמקד בדמויות שהוזכרו בספרים אך לא הגיעו למסך – סר דאנקן הגבוה ואייגון החמישי, או בכינוי היותר מוכר שלהם, דאנק ואג.

עונת הסיום של "משחקי הכס" צפויה לעלות לאוויר באפריל 2019. כבר ידוע שהיא תהיה קצרה יותר ותכיל שישה פרקים בלבד, אך כמה מאנשי ההפקה ציינו בחודשים האחרונים שכל אחד יהיה באורך של סרט מלא.

משחקי הכס (תמונה באדיבות HOT)

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד