המעריצים מאוכזבים: ריקי ג'רווייס מיחזר בדיחות בסדרה "After Life"

לאחרונה עלתה בנטפליקס הדרמה המוצלחת שיצר ריקי ג'רווייס, "After Life" ("טוני חוזר לחיים"). אך המעריצים כבר זיהו שתי בדיחות ממופעים הקודמים שלו

ריקי ג'רווייס ב"טוני חוזר לחיים"
ריקי ג'רווייס ב"טוני חוזר לחיים"

ברחבי טוויטר מתרוצצים מעריצים מאוכזבים של הקומיקאי ריקי ג'רווייס ומאשימים אותו במיחזור בדיחות. בימים האחרונים עלתה בנטפליקס סדרה בכיכובו, "After Life" ("טוני חוזר לחיים"), ועוקביו האדוקים, שרובם דווקא התלהבו מהסדרה, התקשו שלא לזהות כמה מהבדיחות שם.

מדובר בדרמה מוצלחת שיצר ג'רווייס, שגם מככב בה ומשחק נהדר למדי. טוני (ג'רווייס) התאלמן בשנה האחרונה והוא שוקע לדיכאון ומחשבות אובדניות. הוא עובד ככותב בעיתון קטן ומקומי בתפוצה זעירה, והדבר היחיד שמחזיק אותו בחיים הוא הכלבה שלו. במקום להתאבד, הוא מחליט לחיות את שארית חייו ללא עכבות – בלי להיות נחמד לאף אחד, לא לעשות דבר שאינו מעוניין בו, ולמעשה למרר לכולם את החיים.

ריקי ג'רווייס ב"טוני חוזר לחיים"
ריקי ג'רווייס ב"טוני חוזר לחיים"

עוד חדשות נטפליקס:
"אמהות עובדות" מאווררת טאבו עצום, והיא גם מצחיקה לאללה
נטפליקס תעבד את "מאה שנים של בדידות" לסדרה
נטפליקס: הסדרות והסרטים השווים שעולים החודש

כפי שציין מגזין אינדיפנדנט, עד כה זיהו המעריצים שתי בדיחות. הראשונה מופיעה כבר בפרק הראשון, אך נשמעה קודם במופע הסטנדאפ שלו מ־2004. הוא סיפר אז על חבר מהאוניברסיטה בשם פיט שרכש עיתון מאישה זקנה וקטנה, ועל העמוד הראשון הודפס מקרה רצח של אישה מבוגרת. ואז הוא אומר: "הזקנה הקטנה רק מפתחת שיחה – היא בטח אמרה את זה לכל מי שהגיע באותו יום – ואמרה לפיט: 'זה נורא, לא?', והוא אמר, 'היא בת 93. לא בדיוק טראומה לכל החיים, נכון? אתה מפחיד תינוק לכל החיים, אם היא תחיה עד גיל 100, היא פחדה רק 7 אחוז מהחיים שלה'. הוא עשה עבורה את החשבון! כאילו שהזקנה הייתה אומרת, 'כן, אתה צודק. זין עליה!'". בסדרה רואים את טוני רוכש עיתון עם אותו סיפור שער, ומחליף פחות או יותר את אותן מילים המובילות לפאנץ' זהה.

את הבדיחה השנייה סיפר ג'רווייס לראשונה בתכנית הרדיו "The Ricky Gervais Guide to…". המנחה השותף סטפן מרצ'נט אמר את הפתגם היווני: "החברה צומחת כאשר אנשים מבוגרים נוטעים עצים שהם יודעים כי לעולם לא יישבו בצילם". אותה אימרה מופיעה בפרק חמש של "טוני חוזר לחיים".

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד