מתכוננים לאינדינגב: Meuban בקאבר פסיכדלי לטיפקס. האזינו

לקראת אינדינגב ביקשנו מארבעה אמנים והרכבים להפתיע אותנו עם קאבר יצירתי לקולגות. Meuban הלכו על "בתוך נייר עיתון" ואת התוצאה אתם חייבים לשמוע. InDcover – פרויקט מיוחד בשיתוף מכללת BPM

Meuban בקאבר פסיכדלי לטיפקס (צילום: מכללת BPM)
Meuban בקאבר פסיכדלי לטיפקס (צילום: מכללת BPM)
17 בספטמבר 2018

פסטיבל אינדינגב מתקרב בצעדי ענק ויתקיים השנה (חמישי-שבת, 11-13.10) בפעם ה-12 עם ליינאפ מהחלומות. חדי העין הבחינו במגמת חזרה לשורשי האינדי – פחות הדליינרים מהמיינסטרים וקצת יותר ממה שהתרגלנו אליו עד לפני כמה שנים. לכבוד המאורע החגיגי רקחנו פרויקט מיוחד בשיתוף אינדינגב ומכללת BPM, שיכלול בין היתר את InDcover – ארבעה אמנים ולהקות מהליינאפ יבצעו קאברים מקוריים לקולגות ויפתחו לנו את התיאבון לקראת הפסטיבל.

את יריית הפתיחה מגיש ההרכב Meuban, שחבריו השקיעו בקאבר אינסטרומנטלי ופסיכדלי ל"בתוך נייר עיתון" של טיפקס האהובים (שיופיעו גם הם בפסטיבל). ההרכב משלב אלמנטים מכמה סגנונות, בהם סטונר, פוסט רוק ואפילו גראג' ואלקטרוניקה. גם אנחנו עדיין לא מאמינים שהם גדלו בפתח תקוה.

(צילום: ליאור אלון ודייב שחר. עריכה: ליאור אלון. טכנאית ראשית: ליאור אביגדור. עוזרי טכנאי: עלי סרוסי ואופיר מוניץ)

עוד כתבות מעניינות:
אינדינגב חוזר לשורשים: הליינאפ המלא
מה קורה כשמחברים בין טראפ לג'אז?
די.ג'ייז ומפיקים בינלאומיים התחייבו לא להופיע בישראל

פסטיבל אינדינגב יתקיים במצפה גבולות במשך סוף שבוע שלם עם הופעות של אמני האינדי הבולטים בישראל (אבל לא רק) ושיתופי פעולה כיפיים. ההופעות יתקיימו בארבע במות מרכזיות, ובין המופיעים השנה תמצאו את הקולקטיב (שחזרו עם אלבום חדש אחרי ארבע שנים, בהרכב קצת אחר), גלעד כהנא, טיפקס, פלד, המסך הלבן, כף הקלע (מופע מחווה לגבריאל בלחסן בהשתתפות ערן צור, אביב גדג', יהוא ירון, נעמי חשמונאי, שי צברי לונא אבו נאסר ועוד), מאיה איזקוביץ', כלימאת ותזמורת פירקת אלנור (שיחד מחברים בין מוזיקה ערבית מסורתית לספוקן וורד, ראפ ורוק), החצר האחורית, FULL TRUNK, עמיר לב, הפוסי של לוסי שיארחו את ברק כהן וכוכב אניס במופע מיוחד לציון 20 שנות פעילות ללהקה, ג'ימבו ג'יי, מיכה שטרית, אריק אבר, ארמון, בוגי בלגאן, ג'ני פנקין, יעל אייזנברג, יעל דקלבאום ואנסמבל תפילת אמהות. כאן תמצאו את הליינאפ המלא.

← אינדינגב, מצפה גבולות, חמישי-שבת (11-13.10). מחיר לכל הפסטיבל 380-350 שקל, ליום חמישי בלבד – 160 שקל, לילדים בגיל 11-6 – 50 שקל. לאתר הפסטיבל

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד