גל גדות חורכת את המסך: 150 אלף ישראלים צפו ב"וונדר וומן" בסופ"ש

כצפוי, כשגל גדות מככבת בסרט הוליוודי, הנתונים בישראל גבוהים בהתאם. מדובר בפתיחה הטובה ביותר של סרט וורנר בישראל אי פעם

גל גדות בפרימרייה לוונדר וומן (צילום: GettyImages)
גל גדות בפרימרייה לוונדר וומן (צילום: GettyImages)
5 ביוני 2017

מי שראה את התורים המשתרכים באולמות הקולנוע בישראל מאז יום רביעי יכול היה לצפות של"וונדר וומן" תהיה פתיחה מרשימה, אבל המספרים יוצאי דופן בכל קנה מידה. בין יום רביעי – אז יצא הסרט בכיכובה של גל גדות, עד יום ראשון, צפו ב"וונדר וומן" כ-150 אלף צופים. מדובר בפתיחה הטובה ביותר של סרטי וורנר בישראל בכל הזמנים, וככל הנראה באחת הפתיחות החזקות בישראל לסרט קולנוע בכלל.

גם בחו"ל "וונדר וומן" הוא שובר קופות ענקי. עד היום הכניס הסרט מעל ל-223 מיליון דולר באולמות קולנוע ברחבי העולם, כש-100.5 מיליון מהם בסוף השבוע האחרון בארה"ב לבדה. מאית הסרט, פטי ג'נקינס, מחזיקה כעת בשיא להכנסות בסופ"ש הפתיחה לבמאית אישה. הסרט הקודם שהחזיק בשיא היה "חמישים גוונים של אפור" שהכניס בארה"ב בפתיחה 85 מיליון דולר.

גם מחוץ לארה"ב מדובר בלהיט גדול הרבה יותר מסרטי גיבורי העל האחרונים, כולל "איירון מן", "תור" או "שומרי הגלקסיה". בסין לבדה הכניס הסרט 38 מיליון דולר.

כתבות מעניינות נוספות:
האקסטזה הלאומית סביב גל גדות עיוורת לאירוניה ב"וונדר וומן"
גל גדות: "לא מבינים פמיניזם כמו שצריך"
ואיך הסרט?

על פי אנליסטים בארה"ב, הסרט צפוי להיות בעל הפתיחה השישית הטובה ביותר מבין סרטי חודש יוני אי פעם. מבין הסופ"שים הפותחים של סרטי הקומיקס, הסרט נמצא במקום ה-16.

ב-IMDb זוכה הסרט לציון של 8.3 וב-"Rotten Tomatoes" הוא זוכה ל-93%, ובתקשורת האמריקאית הוא כבר זוכה לשבח כ"סרט שהציל את יקום הקומיקס של DC".