המפיק ויינשטיין מואשם בתקיפה נוספת – ועשוי לקבל מאסר עולם

חבר מושבעים רחב במנהטן האשים את הארווי ויינשטיין בתקיפת אשה שלישית, ואחד מהסעיפים החדשים טומן בחובו עונש מאסר חמור. ויינשטיין הסגיר את עצמו במאי האחרון

הארווי ויינסטין (צילום: Getty Images)
הארווי ויינסטין (צילום: Getty Images)

התובע המחוזי של מנהטן הודיע אתמול (שני) כי הארווי ויינשטיין, שנעצר במאי בחשד לעבירות מין, עומד בפני האשמות חדשות. חבר מושבעים רחב האשים את המפיק ההוליוודי בתקיפת אשה שלישית, ואחד מהסעיפים החדשים טומן בחובו עונש של עד מאסר עולם.

ויינשטיין מואשם כי אילץ אשה בכוח לאפשר לו לבצע בה מין אוראלי ביולי 2006. זהות האשה נותרה חסויה. ההאשמות החדשות כוללות שני סעיפים של תקיפה מינית בנסיבות מחמירות וסעיף של מעשה מיני פלילי. התובע המחוזי אמר כי "כתב האישום הוא תוצאה של אומץ הלב הבלתי רגיל שהפגינו השורדות שהתלוננו", והוסיף כי החקירה נמשכת.

הארווי ויינשטיין (צילום: Getty Images)
הארווי ויינשטיין (צילום: Getty Images)

עוד כתבות מעניינות:
המפיק הארווי ויינשטיין נעצר בחשד לעבירות מין
8 נשים האשימו את מורגן פרימן בהטרדה מינית
אפקט ויינשטיין: הגברים בהוליווד שצריכים לחשוש

ויינשטיין הסגיר את עצמו למשטרה בניו יורק במאי האחרון, אחרי שיותר מ-70 נשים התלוננו נגדו. הוא נעצר והואשם בשני מקרים בלבד, אונס ותקיפה מינית, כיוון שעל השאר חלה התיישנות. זהות האשה שהתלוננה נגדו באונס לא נחשפה בתקשורת, ואת מעשה התקיפה ייחסה לו השחקנית לוסיה אוונס. היא טענה כי ב-2004 ניגש אליה ויינשטיין במועדון לילה בניו יורק והזמין אותה למשרדי חברת ההפקה שהייתה בבעלותו, מירמקס, שם הוא לכאורה הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי.

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד