יש סקס אחר: 6 קומדיות רומנטיות אלטרנטיביות (ובלי שמץ של טראש)

אם אתם מחפשים סרט לצפות בו עם החצי השני שלכם, כנראה תתקלו בהרבה טראש ממוחזר. קבלו כמה הצעות לקומדיות רומנטיות קצת אחרות

25 ביולי 2018

לעבור את הקיר

בשנים האחרונות מגיעות למסך המקומי יותר ויותר קומדיות רומנטיות, ז'אנר שבעבר היה נדיר עד בלתי קיים בתעשייה המקומית. המצטיינת בהן היא גם הכי פחות קלאסית – הדרמה הקומית המורכבת והאמביוולנטית של רמה בורשטיין, המספרת על צעירה חוזרת בתשובה (נועה קולר) שאחרי ביטול חתונתה מתעקשת לקיים את הטקס כמתוכנן – היא רק צריכה למצוא חתן חדש.

ילדה נצחית

אחרי פרידה קשוחה מהאקס, דונה (ג'ני סלייט) פוגשת את מקס (ג'ייק לייסי) והם מבלים יחד את הלילה. כמה שבועות אחר כך היא מגלה שהיא בהיריון ומחליטה להפיל, ובצירוף מקרים אירוני ההפלה נקבעת לוולנטיינ'ז דיי. סביב כל זה דונה ומקס מנסים לבדוק, לאט אבל בטוח, את האפשרות למערכת יחסים שהיא קצת יותר מסטוץ שיכור עם תוצאות לא נעימות.

עוד כתבות מעניינות:
"באהבה, סיימון" מגייס את כל הקלישאות לטובתו
"העודף בשבילך": שכחו מכל מה שידעתם על קומדיה רומנטית
מדוע הקומדיה הרומנטית גוססת בקולנוע ומשגשגת בטלוויזיה?

לשכב עם אחרים

אליסון ברי וג'ייסון סודייקיס הם זוג חברים מהקולג', שנפגשים שוב שנים אחרי שאיבדו את בתוליהם יחד. הם מנסים לשקם את חיי האהבה והמין הכושלים שלהם, והופכים לחברים כה קרובים שאפשר אפילו להגדיר אותם בני זוג שלא נוגעים זה בזה. נדיר למצוא קומדיה רומנטית שהיא גם באמת מצחיקה, גם לא מפחדת להכאיב וגם סקסית – וזו מצטיינת בכל החזיתות.

באהבה, סיימון

הסרט שעושה הכל לפי הספר, ובכוונה. סיימון (ניק רובינסון), הומו בארון, מתעקש שהוא "ממש כמו כולם", וכיאה גם ההתאהבות שלו סטנדרטית אך חמודה. במסגרת חילופי מיילים עם ארוניסט אחר מבית הספר, סיימון מתאהב בנער שאת זהותו האמיתית הוא לא יודע, ומוכן להקריב הרבה כדי לשמור על הסוד שלהם (לפחות עד המחווה הרומנטית המוגזמת שבסיום).

העודף בשבילך

קומדיית אינדי קטנה ומתוקה המציגה התאהבות של שני צעירים על הרצף האוטיסטי (המגולמים על ידי שחקנים על הרצף שאף השתתפו בתהליך היצירה). כמצופה מהז'אנר, הרומן מתחיל ברגל שמאל – דיוויד מחויב להשתתף בקבוצת תמיכה אחרי הסתבכות עם המשטרה אבל מסרב להשתלב ומתנשא על האחרים. שרה האנרגטית, שלא טורחת לנסות להסתיר את הקשיים שלה, מחזרת אחריו באינטנסיביות. ספוילר – מתישהו הוא מסכים.

עד החתונה זה יעבור

הסרט החמוד הזה מתחיל במקום שבו קומדיות רומנטיות אחרות נגמרות – ויולט (אמילי בלאנט) וטום (ג'ייסון סיגל) מחליטים להתחתן. החתונה נדחית ומתעכבת שוב ושוב משלל סיבות מטופשות – מעבר דירה לצורך לימודים, עבודות חדשות, סיבוכים משפחתיים פתאומיים ומה לא. חכם, מקורי ומתסכל במידה, אבל גם כיפי ומאוד מצחיק, לא מעט בזכות שחקני החיזוק אליסון ברי וכריס פראט.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"