בחזרה ללילנבלום: ליין נשי חדש מחזיר את חיי הלילה לרחוב

קבוצת ה-DTM ובעלי מסעדת אבוקדה חוברים להשקת "Avocada - Ladies First", ערב נשי מדי חמישי שיעשה כבוד למייסדות הסצנה ויחזיר ללילנבלום את הגרוב

בדיוק מה שהדוקטור רשם. אבוקדה - ליידיז פירסט (צילום: רביד חכמון)
בדיוק מה שהדוקטור רשם. אבוקדה - ליידיז פירסט (צילום: רביד חכמון)
25 באוגוסט 2020

חיי הלילה של תל אביב לא מתאוששים מהמכה שהנחיתה עליהם הקורונה, המועדונים סגורים ומי יודע אם ייפתחו מחדש אי פעם, וגם בברים שפתוחים קשה לומר ששמחת החיים השתקמה. מה שהעיר צריכה עכשיו זה יוזמות לילה חדשות, וזה בדיוק מה שהיא תקבל: Avocada – Ladies First הוא ליין נשי חדש שיעיר את רחוב לילנבלום מדי חמישי בערב.

הליין הוא פרויקט משותף של קבוצת ה-DTM הלהט"בית יחד עם הבעלים של מסעדת אבוקדה, בהובלתן של חן שושן (אבוקדה) ומיכל שחף (מנכ"לית שותפה בקולולם). את עמדת הדי.ג'יי תאכלס סילבי כהן, צוות השירות לוהק מקרב נשות האבוקדה וה-DTM, והחזון הוא "תרבות בילוי נשית אלגנטית ובוגרת ומרכז תוכן מעצים".

חוץ מנשנושים מהמטבח של אבוקדה, ינפיק הליין קוקטיילים בלעדיים משלו שישאו את שמותיהן של נשים מקומיות פורצות דרך, ביניהם קוקטייל "מינרווה" על שם הבר הלסבי פורץ הדרך וקוקטייל "דנה וענת" זוגי, על שמן של דנה זיו וענת ניר, הכוהנות הגדולות של סצנת הלילה הלסבית מתחילת האלף ואילך. אנחנו נשתה ששה כאלה בבקשה.

אבוקדה – ליידיז פירסט, חמישי 20:00, לילנבלום 39