יהיה בלינג: אביב משה פותח אסייתית במיקום של קוואטרו

אנא הכירו את MAKOTO שנפתחת באותו חלל שאיכלס את האיטלקייה של השף המוערך. בתפריט: פיוז'ן אסייתי שמכוון גבוה עם מנות כגון טטאקי דנבר וסלט אווז

אביב משה. צילום: יח"צ
אביב משה. צילום: יח"צ

קוואטרו אאוט, MAKOTO אין – שף אביב משה סוגר רשמית את המסעדה האיטלקייה ופותח במקומה פיוז'ן אסיאתי. המסעדה החדשה, "מיזם קולינרי" כלשון הודעת הפתיחה, מתבססת על טכניקות בישול שמשה אימץ לאורך השנים ועל מנות דגל ממטבחי אסיה, והכל כאמור, בפרשנות אישית.

טטאקי דנבר בוויניגרט בוטנים. צילום: יח"צ
טטאקי דנבר בוויניגרט בוטנים. צילום: יח"צ

ריבוי הרכיבים המאפיין אותו נשמר גם בתפריט החדש. לדוגמה: קרפצ'יו מאגורו – נתחי טונה נאים, שמן שומשום, סויה, קרם אמרנה, טוויל מיסו, שומשום מיסו, שומשום שחור, עלי בייבי ריחן וסורבה חרדל; טטאקי דנבר – נתחי בקר צרובים קלות עם ויניגרט סאטה, פטריות שיטאקי, רוטב בוניטו, קריספי, שום ופרחי דבש; כבד אווז ואננס מקורמל בג'וספר עם בריוש צלוי, פטריות שיטאקי, שמן קארי צהוב וסירופ כוסברה ועוד. בעמדת הסושי יכינו רולים מקוריים כגון סלמון פנקו עם אבוקדו, קמפיו ומעטפת סלמון צרוב; ספייסי בס עם איולי כמהין ומיקס שרימפס-טונה ועוד.

"באופן כמעט אבסורדי MAKOTO היא תוצאה של שנת הקורונה שפגעה והחריבה כמעט כל ענף וכל חלקה טובה במיוחד בעולם הקולינרי. מהמקום הזה של שקט ומחשבה עמוקה מהבית ומשותפי לדרך נולד הרעיון ליצירה חדשה שתתאים לזמן החדש ולרצון האורחים לחזור לבלות וליהנות ולאכול בלי לוותר על אף חלק של החוויה", מפרט משה. "בתפריט החדש בחרתי לגעת במקומות וטעמים ששולבו בעבר בתפריטיי אך הפעם בצורה רחבה יותר. מסעדות עם מנות אקלקטיות, קוקטיילים אקזוטיים ואלכוהול איכותי לצד אווירה כיפית".

סלט אווז. צילום: יח"צ
סלט אווז. צילום: יח"צ

על העיצוב חתום אלכס מייטליס, אדריכל בעל שם עולמי שעיצב גם את מסה. במרכז החלל תוכנן בר גדול וסביבו פינות ישיבה וחדרים פרטיים. בקיצור, יהיה בלינג.
MAKOTO, הארבעה 21 תל אביב, 03-9191555