קקטוסים, דקלים וציפורי פלמינגו: קולקציית האביב של H&M

קולקציית הסטודיו האביבית של H&M היא בדיוק מה שאנחנו צריכות בשביל לחוש פאלם ספרינגס גם באלנבי

קולקצית אביב 2015 של H&M. צילום: הנס מוריץ
קולקצית אביב 2015 של H&M. צילום: הנס מוריץ
17 בפברואר 2015

פסיבי או אגרסיבי, מובל או מוביל, מודל לחיקוי או משנן מצטיין – במשחק התפקידים של עולם האופנה הבינלאומי החוקים משתנים כל הזמן, וכדי לשרוד לא מספיק להמציא דגמים חדשים מדי עונה, חשוב גם לדעת להמציא מחדש את מחלקת השיווק שלך. כך, המגמה הבולטת של הרשתות הגדולות בעשור האחרון היא הסטת הפוקוס מרדיפה אחר הזנב של הטרנדים, שמייצרת סופרמרקט של דגמים מתכלים בחנויות, אל עבר קולקציות שיש להן סיפור משלהן, היגיון פנימי שמכתיב את אופיין עם עדיפות לחתימה של מעצב מוכר.

רשת H&M השבדית, למשל, הייתה מבין הראשונות לשתף פעולה עם מעצבי על בקולקציות קפסולה שצמצמו את הפער בין המסלול לקולבים, ובעונות האחרונות היא מחזקת את מקומה בזירה האיכותית גם על ידי קולקציות קפסולה בשם H&M סטודיו, שנותנות למעצבי הבית של הרשת יד חופשית יותר על הבדים היקרים והתפרים המושקעים, בעוד הרעיונות שלה מהווים מעין סירופ מרוכז שממנו נמהלים הדגמים בקולקציה הרחבה.

קולקצית אביב 2015 של H&M. צילום: הנס מוריץ
קולקצית אביב 2015 של H&M. צילום: הנס מוריץ

קולקציית הסטודיו לעונת האביב שתגיע בחודש הבא לחנות הדגל בעזריאלי היא השלישית במספר, ונחשפה כמו קודמותיה בשבוע האופנה בפריז. היא נישאת על כנפי פנטזיית החופשה האולטימטיבית – בריחה חפוזה לפאלם ספרינגס, עם קרני שמש מלטפות שמפצות על החורף הבוצי הזה. אוסף הפריטים הנהנתניים שמרכיב אותה כולל חליפות פיג'מה שייראו נהדר גם עם עקבים, שמלת טניס ירוקה עם צווארון פולו, גופייה לבנה עם מפתח גב א־סימטרי מעניין, חלוקים רכים ויפים הנלבשים עם מכנסונים כעליוניות קלילות לשעות הערב, חולצות נשפכות והדפסים של קקטוסים, דקלים, ציפורי פלמינגו ונחשים, לא עלינו. הצבעוניות הווינטג'ית החמימה לוחצת ביעילות על בלוטות הנוסטלגיה עם ג'ינס בהיר, בורדו, שמנת, ירוק, כחול צי ואפרסק. את כל הטקסטיל הזה משלימים אביזרים נהדרים עם הדפסי טאי דאי – כפכפים בעלי חרטום מחודד, חצאית זמש דומה וכובע, חגורה ותיק תואמים. הכינו את המרפקים.

12.3, 9:30, קניון עזריאלי