כאן נעול: למה נסגר אגף שלם בסנטר בלי התרעה?

בלי הסבר או הודעה, נסגר בשבוע שעבר שער 9 של דיזנגוף סנטר, וכל המתחם הסמוך לו. מאז אנחנו לא מצליחים לצאת מהסיפור

סנטר סגור (צילום: נועם כהן)
סנטר סגור (צילום: נועם כהן)
30 בינואר 2017

דיזנגוף כמרקחה. לאחר שבועות שבהן נסגרו בהדרגה החנויות בו, נחסם בשבוע שעבר האגף הצפון־מערבי של דיזנגוף סנטר כולו וגם שער 9 הסמוך לו (בפינת הרחובות טשרניחובסקי ודיזנגוף), וכן הכניסה הסמוכה לחניון התת קרקעי. מלבד שלט לקוני שמסביר את המובן מאליו (שהאזור סגור), לא הייתה מילה של הסבר על הסגירה של המקום החשוב בעולם. האם היה קורבן למתקפה גרעינית מקומית ונסגר לשם טיהור? האם העטלפים מקומה מינוס 6 השתלטו על האזור והכריזו על עוצר יציאות? ואיך לעזאזל מגיעים עכשיו למגה?

"השבוע סגרנו סופית את שער 9", הכריז מנכ"ל המתחם דן פילץ. לדבריו, במקום החלו עבודות מתקדמות לשיפוץ שבסיומו ייפתח מתחם חנויות ספורט גדול במיוחד, ואז גם ייפתחו מחדש החנויות של נייק ואדידס שנסגרו בו, בפרישה של שתי קומות. במקביל תיפתח חנות MANGO חדשה ומשופצת "בסדר גודל עולמי", כפי שמציין זאת פילץ. השיפוצים יימשכו במתחם עד מרץ־אפריל.

"את המתנות לפסח כבר תוכלו לקנות שם", מנסה פילץ לנחם. "מדובר בחלק מחידוש הסנטר שיחגוג בדצמבר 40 שנה, וחלק מהרצון שלנו להפוך את המקום למעצמת ספורט. במקביל לחנויות עצמן, אנחנו משפצים גם את החניון, שלא שופץ מאז שהוקם הסנטר. משנים את התאורה, את הצבע ומכניסים גם קצת טכנולוגיה שהייתה חסרה". נרגענו.