אדיוס: נסגרו המסעדות לוס ברנינג טאקוס וגיליז

המסעדות גיליז ולוס ברנינג טאקוס סוגרות את הדלתות. לבינסון (לוס ברנינג טאקוס): המזללה תיפתח במקום חדש בקרוב; ספרמן (גיליז): זו סיטואציה מורכבת

לוס ברנינג טאקוס. צילום: יולי גורודינסקי
לוס ברנינג טאקוס. צילום: יולי גורודינסקי
9 בפברואר 2016

המזללה הלטינית לוס ברנינג טאקוס שהתחילה את דרכה כפופ־אפ קולינרי בתדר, סגרה השבוע את הדלתות. לוס ברנינג טאקוס, שמאחוריה עמדו הצמד מיכאל גורביץ' ואיתמר לבינסון, נולדה כמטבח ניסיוני בקיץ 2014 בתדר ובמהרה עברה ללוקיישן קבוע בחזית מועדון הדלי באלנבי. לפני כשבועיים, בעקבות סיום החוזה, הדלי חגג את סגירת המועדון ומעברו ללוקיישן חדש באזור אבן גבירול במסיבה גדולה. "לוס ברנינג טאקוס והדלי היו שכנים וחברים טובים במשך שנה וחצי", מספר לבינסון, "החלטנו שהדבר הכי טוב עבורנו יהיה לצאת יחד איתם".

השותפות הקולינרית המוצלחת בין לבינסון לגורביץ' לא תמשיך. "אני ומיכאל נפרדים כידידים טובים. הוא יפתח את לוס ברנינג טאקוס ממש בקרוב במיקום חדש ואני, לאור התגובות החיוביות, שוקל ברצינות להישאר בתחום המקסיקני. כרגע אין שום דבר קונקרטי לספר עליו".
לוס ברנינג טאקוס. צילום: יולי גורודינסקי
לוס ברנינג טאקוס. צילום: יולי גורודינסקי

גם מסעדת גיליז של השף גילי ספרמן סגרה את דלתותיה השבוע. המסעדה, שהוקמה בירושלים לפני 27 שנים, התמקמה בנמל תל אביב ב־2003 ובשנה שעברה שינתה לוקיישן לרחוב החשמונאים בעקבות ירידה בכמות הלקוחות. גיליז התפרסמה בעיקר בארוחות הבוקר הגדולות שהציעה עם מגוון מאפים שהוכנו במקום. "השף שבר את עצם הירך, וזה הקש ששבר את גב הגמל באופן סופי", מספר גורם במסעדה.  "זו סיטואציה מורכבת", מסכם ספרמן, שסירב להרחיב מעבר לכך.

גיליז. צילום: אנטולי מיכאלו
גיליז. צילום: אנטולי מיכאלו