אוזי אוסבורן על החרם נגד ישראל: "ההופעה האחרונה פה הייתה נהדרת"

במסיבת עיתונאים משותפת עם שרון אוסבורן נשאלו השניים על ההגעה לישראל במסגרת טור הפרידה: "אנחנו מנגנים איפה שבא לנו לנגן, וזה הכל"

אוזי אוסבורן (צילום: Getty Images)
אוזי אוסבורן (צילום: Getty Images)
8 בפברואר 2018

אוזי אוסבורן לא מתרגש מהלחץ הבינלאומי המופעל על אמנים כדי שלא יופיעו בישראל. במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול בביתו שבאנגליה הוא ענה על שאלה בנושא: "הפעם האחרונה שניגנתי בישראל הייתה נהדרת". שרון אוסבורן הייתה קצת יותר נחרצת ואמרה כי היא "חצי יהודיה, אנחנו מנגנים איפה שבא לנו לנגן וזה הכל".

בשנה שעברה הודיע אוסבורן כי הוא ייצא לטור פרידה עולמי, בו יבצע את הלהיטים הכי גדולים שלו וייפרד מהמעריצים. במסגרת הטור יגיע סולן בלאק סאבאת' לישראל ביולי הקרוב, ויופיע יחד עם גיטריסט המטאל הוותיק זאק וויילד, לציון 30 שנה לפעם הראשונה שעבדו יחד. בפברואר האחרון קיים אוסבורן טור פרידה עם בלאק סבאת', וסיבוב הפרידה הנוכחי צפוי להסתיים ב-2020.

במסיבת העיתונאים אמש הסביר מה גרם לו לצאת לטור אחרון. "אני עוד מעט בן 70, התגעגעתי למשפחה שלי. תמיד הייתי בדרכים. אני רוצה לבלות זמן עם המשפחה שלי".

כשנשאל על האתגר הכי גדול שלו בטור הראשון בקריירה לעומת זה האחרון, ענה: "אי אפשר לזייף רוקנרול. יש לילות שבהם זה טוב ולילות שבהם זה פחות טוב. בהופעה האחרונה באנגליה, היכן שהתחלנו, הייתי נרגש לגמרי. זה הרומן הכי גדול שהיה לי בחיים".

שרון, שנשאלה על השינוי הקרב והעובדה שאוזי יהיה כל היום בבית, אמרה: "אני מפוחדת. נראה לי שאני צריכה לקחת עוד עבודה". אחר כך הוסיפה ברצינות: "אוזי עוד לא יודע, אבל הם מגיעים לכמה מקומות שהילדים שלי רוצים לראות. קלי וג'ק מאד רוצים לבוא לישראל, אז הם יצטרפו אלינו לשם".

← אוזי אוסבורן יגיע ללייב פארק ראשון לציון, ראשון (8.7), פתיחת שערים ב-18:30, 666-319 ש"ח