בחרנו בבטן שלכם: הדילים הכי טעימים של יום הבחירות בתל אביב

חוזרים בדיוק בזמן לבחירות. DePi (צילום: איתמר גינזבורג)
חוזרים בדיוק בזמן לבחירות. DePi (צילום: איתמר גינזבורג)

כמדי יום שבתון בחירות, גם היום (שלישי, 27.2) יציעו מסעדות, בתי קפה וברים בעיר שלל דילים וספיישלים לטובת המצביעים, כולל בראנצ'ים מיוחדים ובירה חינם למי שמביא סלפי מהקלפי. וזיכרו: מי שלא ממש את חובתו הדמוקרטית לא מקבל קינוח

25 בפברואר 2024

היום זה קורה. תושבי תל אביב-יפו יצעדו אל הקלפיות בהמוניהם (אתם תצעדו לקלפיות בהמוניכם, כן?) וייהנו מיום השבתון הקבוע בחוק כדי להתפנן על מה שנשאר מהחיים שלהם, בתקווה שלא להתעורר למחרת עם הנגאובר בדמות מועצת עירייה משיחית ופאשיסטית. מלחיץ? הפתרון שלנו לכל מצב לחץ הוא כמובן לאכול, ויום הבחירות יציע שלל אפשרויות לפעילות האהובה והספציפית הזאת.

>> מצביעים ומשפיעים: המדריך המלא לבחירות בתל אביב-יפו

כמדי שבתון בחירות, המסעדות, בתי הקפה והברים בתל אביב נערכים לקליטת המצביעים בשלל ספיישלים טעימים, דילים מיוחדים, בראנצ'ים כאילו זה סופ"ש ועידוד מצביעים באמצעות בירה חינם. בחרנו כמה אופציות שנראות מעניינות וכיפיות במיוחד, כדי שתוכלו לסבוא ולזלול כמו שצריך כל הדרך אל הקלפי. וזיכרו: מי שלא הצביע לא מקבל קינוח.

בראנץ' בחירות 1 | פר דרייר

ואם ביום שלישי כן בא לי? לכבוד הבחירות לרשויות המקומיות פותח בר היין פר דרייר את הדלתות לבראנץ' שמוגש בדרך כלל בסופ"ש. לאחר מימוש החובה האזרחית תוכלו לזלול טוסט אבוקדו וביצת עין/מקושקשת, שקשוקה לוהטת, דג מקומי כבוש ומנות קטנות בין יפו לפריז, ויין כמובן כי בכל זאת יום חופש. 34-95 ש"ח.
בת עמי 7, 10:00-16:00

פר דרייר (צילום: חיים יוסף)
פר דרייר (צילום: חיים יוסף)

בוחרים לאהוב | הגפן חצר יין

בספוט היין והאווירה בפשפשים בוחרים לארח ביום הבחירות אנשים אהובים ומוכשרים בתחומם – השפית מאיה דרין, יועצת קולינרית לריאליטי "מאסטר שף" ומנהלת מקצועית בביה"ס "בישולים", ואת איש היין עמרי יצחק, סומלייה ותיק ומדריך טיולי יין בחו"ל. בתפריט צפויים ביסים מענגים, למשל קאדה ארץ ישראלית עם גבינה צלויה והדרים וקרפצ'ו בקר מקומי, ויינות ישראלים שיחמיאו להם.
נועם 3, 18:00-חצות

עמרי יצחק ומאיה דרין, הגפן חצר יין (צילום גל בן זאב)
עמרי יצחק ומאיה דרין, הגפן חצר יין (צילום גל בן זאב)

שווארמה ועוד | האחים + אייבי

במסעדות של האחים דוקטור (פרס ישראל בדרך) מציינים את יום הבחירות בסולידיות וסולידריות: סיח שווארמה עגל וכבש בנוהל יום שלישי ב-האחים, ואייבי שתיפתח באופן חריג מ-13:00 בצוהריים עם כל מה שהדייגים הצליחו לשלות לפני שניגשו לקלפי. בעיניינו זו לא פחות מאשר חובה אזרחית להגיע ולתמוך באנשים שנושאים את דגל המחאה וההתגייסות לטובת העם כבר חודשים רבים.
אבן גבירול 26, לינקולן 16

גם בזמן הפיכה משטרית הלב צריך שיפוד

Posted by ‎האחים‎ on Thursday, July 13, 2023

 

עידוד הצבעה | אייל שני

בדוכני האוכל ובמסעדות של אייל שני מעודדים אתכם לגשת להצביע, וכמו בשנים קודמות מצ'פרים את מי שמציג סלפי מהקלפי בכוס בירה במתנה: גולדסטאר מהחבית בהזמנת פיתה במזנון, רד סטרייפ בצפון אברקסס והייניקן במסעדת מלכה הכשרה. ואם התוצאות יאכזבו, לפחות נהיה שיכורים מכדי להתבאס.
המזנון, לילינבלום 40, דפנה 2

בראנץ' בחירות 2 | AKA 44

המולטי טאסקינג ספוט עם המרפסת הכי יפה בנחלת בנימין ייפתח לכבוד יום הבחירות לבראנץ' עם תפריט סופ"ש הקבוע והמצטיין כשלעצמו – סלט ביצים, כבד קצוץ, ניגובים, סלטים, מנות דגים ופירות ים ובורגר שעם כל הכבוד מעמיד את שייק שאק בצל. 28-88 ש"ח.
נחלת בנימין 44, מ-12:00

לא מצאנו צילום של ההמבורגר אבל גם הכבד קצוץ מעולה. AKA44 (צילום אפיק גבאי)
לא מצאנו צילום של ההמבורגר אבל גם הכבד קצוץ מעולה. AKA44 (צילום אפיק גבאי)

בראנץ' בחירות 3 | וילה מארה

פרס על התנהגות אזרחית טובה ימתין לכם במרפסת של מסעדת וילה מארה מול הים: בראנץ' סופ"ש שיוגש באופן חד פעמי ביום שלישי. בתפריט תמצאו מנות בוקר-צהריים קטנות לחלוקה ומנות בראנץ' קלאסיות, לדוגמה סלמון בליני, ארנצ'יני, קרוק מאדאם ומסייה, נקניקיות עגל עם תפוחי אדמה צלויים וביצת עין וארוחת בוקר ישראלית. כל המנות מוגשות עם קפה ומיץ טרי סחוט במקום. 45-99 ש"ח.
וילה מארה, 11:00-16:00

מול הים. וילה מארה (צילום דויד מויאל)
מול הים. וילה מארה (צילום דויד מויאל)

בוחרים לחזור | DePi

בר האוכל האהוב מחשב מסלול מחדש ובאופן חד פעמי ייפתח ביום הבחירות בשעת הצהריים עם התפריט הקבוע – ברוסקטה רטטוי, סשימי המאצ'י, טליאטלה פירות ים ועוד וגם אלכוהול, כי איט מאסט בי פייב אוקלוק סאמוור. 32-88 ש"ח.
דה פיג'וטו 23, מ-12:00

פייר, התגעגענו. Depi (צילום: נטע אביסער)
פייר, התגעגענו. Depi (צילום: נטע אביסער)

לבחור נכון | פיצה האט

לא משנה מה תשימו בקלפי, פיצה זו תמיד בחירה נכונה. ברשת פיצה האט מציעים ליום הבחירות מבצע שתי פיצות משפחתיות ב-99 ש"ח באיסוף עצמי מהסניפים, וחוץ מכסף על הדרך תחסכו גם כמה קלוריות בהליכה.
פיצה האט

פיצה האט צילום אסף קרלה
פיצה האט צילום אסף קרלה