חדשות הדרום: דליקטסן פתחה סניף חדש בבית פנורמה

בין שיפודיות ודוכני פלאפל שאינם נגמרים התמקם לו סניף חדש של דליקטסן, סמוך למפעל החדש של קבוצת R2M בבית פנורמה. בקרוב תוכלו להזמין משם אוכל באתר חדש

דליקטסן (צילום: חגית גולדברג)
דליקטסן (צילום: חגית גולדברג)
12 במרץ 2019

ברוכים הבאים קרואסונים, באגטים, עוגות וכריכים: דרום העיר בואכה יפו מתחדש בסניף של הדליקטסן, שיתמקם בבית פנורמה. עד לא מזמן היו בסביבה רק שיפודיות ופלאפל, ולאט לאט מגיעים השחקנים הכבדים.

בשעה שסצנת המסעדנות נלחמת על חייה, קבוצת R2M בבעלות מתי ורותי ברודו, ממובילות מאבק המסעדנים, לא מפסיקה להתרחב (בחודשיים האחרונים היו אלה בייקרי חדש במתחם LABS עזריאלי שרונה ודליקטסן בנווה אביבים). לפני יומיים העלתה ברודו לאינסטגרם צילום של ויטרינה עמוסת מאפים עם הכיתוב "פתחנו". הדליקטסן החדש בבית פנורמה מציע את כל מה שהפך לסימן ההיכר של הקבוצה: דיינישים, מאפינס, קרואסונים ומאפים מלוחים ומתוקים, כריכים, מארזי אוכל וסלטים, עוגות, לחמניות ולחמים. מחלקה נפרדת מוקדשת למוצרים נלווים כמו ריבות, ממרחים, שימורי דגים של אורטיז, שמן זית ופירות יבשים ארוזים.

View this post on Instagram

פתחנו!!

A post shared by Ruti Broudo (@ruti.broudo) on

 

עוד כתבות מעניינות:
גבירותי ורבותי: מהפח
מאפייה חדשה הופכת את הרגישות לגלוטן מעונש לפרס
המיזם שמחבר בין תיירים למקומיים שיארחו לארוחת ערב

מהקבוצה נמסר שהמקום החדש הוא פועל יוצא של הקמת מפעל של הקבוצה בבית פנורמה. עד לאחרונה נפרשה פעילות הייצור במספר בניינים ברחוב יד חרוצים, סמוך לקופי בר ולבייקרי, וכעת היא מרוכזת במקום אחד שמשמש מרכז ייצור ושילוח. "הצורך לפתוח את המקום בבית פנורמה עלה מהשטח. אנשים ראו שאנחנו עובדים בבניין ושאלו אותנו למה אנחנו לא מוכרים. בנוסף, זה אזור שהרבה אנשים עובדים בו ואין כל כך איפה לאכול, מלבד אוכל רחוב".

הפתיחה תוזמנה סמוך לעליית אתר אינטרנט חדש להזמנת אוכל לקראת החג, כשהסניף החדש מיועד לשמש נקודת איסוף הזמנות. מעבר לכך מכוונת הקבוצה את פעילות המקום לתושבי חולון ובת ים. "אלה מקומות שיש בהם קהל שמעוניין במה שיש לנו להציע ונותן לנו אפשרות לגדול".

דליקטסן (צילום: חגית גולדברג)
דליקטסן (צילום: חגית גולדברג)
דליקטסן. צילום: יח"צ
דליקטסן. צילום: יח"צ

בית פנורמה, שבו ממוקמת החנות, נמצא במרחק הליכה מהמאפייה החדשה ללא גלוטן של רביבה וסיליה במתחם הזרם. בקבוצה לא מודאגים מתחרות ומנמקים זאת בכך שהקהל באזור גדול מספיק, וממילא מוצרים ללא גלוטן מיועדים לפלח אוכלוסיה מצומצם יחסית.

← דליקטסן בית פנורמה, דרך בן צבי 84 תל אביב, ראשון־חמישי 07:30־16:00 (שעות פעילות בתקופת ההרצה)