בגט אאוט, פיתה אין: סניף שני למזנון של איל שני בפריז

לאחר ההצלחה של הסניף הראשון שפתח בפריז, אייל שני עושה זאת שוב וייפתח סניף נוסף בעיר האורות. איפה היא תמוקם? באזור הכי חם בפריז של 2018

המזנון ברמת החייל. צילום: בן קלמר
המזנון ברמת החייל. צילום: בן קלמר
17 ביוני 2018

 

אם הזדמנתם לפריז בשנים האחרונות, בטח הבחנתם שאזור הקנל (התעלה) סיינט מרטן הפך לגרובי במיוחד. מסתבר שגם איל שני הבחין בכך, כי השבוע הוא פותח שם סניף שני של המזנון בפריז. מה שמתבקש, לאור ההצלחה של הסניף במארה, והתגובות האוהדות של התקשורת הצרפתית כולל אזכורים מפרגנים ב-ELLE, ב-ווג ובלה פיגארו.

>> אירופה בישראל: קפה נורדוי עוד רגע נפתח
>> 10 הקוקטיילים הכי טובים בתל אביב 

סניף המזנון הפריזאי במארה די דומה בסגנונו ובתפריטו לזה התל אביב, ובנוסף מציעים לתושבי פריז מספר מנות בסגנון צרפתי במיוחד: ביף בורגניון בפיתה וטארט טאטין בפיתה שעשוי תפוחים מקורמלים עם מרציפן שקדים. עדיין המנה הנמכרת בתפריט היא של סטייק א-לה מינוט, ממש כמו אחת המנות החביבות על התל אביבים. הסניף החדש בקנל יציע את אותו התפריט הפריזאי וכן מנה קייצית שנקראת פיש שפטכל ועשויה סרדינים טריים קצוצים דק וצלויים על הפלאנצ'ה. רמת המחירים דומה לזאת בתל אביב.

ככה נראית פיתה פריזאית של איל שני. איפה הברט?
ככה נראית פיתה פריזאית של איל שני. איפה הברט?

מלבד פריז, סניפי המזנון מתפרשים באופן גלובלי על וינה, מלבורן וניו יורק. לא להאמין שהכל התחיל באבן גבירול. אגב, הסניף הבא שיפתח, יהיה כנראה סניף נוסף בניו יורק. בקיצור Quai de Valmy 37, תקפצו להגיד שלום אם אתם בסביבה.

וזה סתם כדי לעשות לכם חשק לפריז. צילום: שאטרסטוק
וזה סתם כדי לעשות לכם חשק לפריז. צילום: שאטרסטוק