פיקה הכפולה: המאפייה הממכרת פותחת סניף חדש ומשכללת את התפריט

המאפייה השבדית פותחת סניף שני. מעכשיו תוכלו לזלול פחמימות סקנדינביות עם תחזוק בגזרת המלוחים ולתרגל שלווה צפונית נחשקת גם בדיזנגוף

מאפים של פיקה
מאפים של פיקה
18 באוקטובר 2018

רק במאי האחרון פתח מייקל רוטשילד את מאפיית FIKA אחרי שנה וחצי של מכירה ישירה של המאפים השבדיים הממסטלים מניחוח קינמון וציפורן ללקוחות ישירות הביתה, ובשבוע הבא הוא כבר יפתח סניף נוסף בחלק הצפוני של דיזנגוף. כזכור בשבדית פיקה היא "הפסקה, דקה לנוח ולנשום, זמן לבלות עם אנשים שאוהבים, עם חברים או משפחה". השבדים אם כן מצאו נוסחה להתמסר לדקות התאוששות מדי יום, ורוטשילד מביא את הבשורה לעיר.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
המאפים הכי שווים לאסוף בדרך לבית הספר
המסעדה שמביאה לכאן מטבח שעוד לא טעמנו
הבראנצ'ים החדשים ששווה לקום בשבילם בבוקר

בשיטה השבדית השלווה מושגת באמצעות פחמימות וספל מהביל מקפה הפוך חם, ולשם כך רוטשילד אופה מאפים שבדיים קלאסיים שלא ניתן לעמוד בפניהם, מתובלים בהל, ציפורן, קינמון או ג'ינג'ר; קאנבול קינמון, מאפה זעפרן במילוי שוקולד לבן, וגם עוגות מרציפן עשויות שקדים שהוא טוחן במקום; טארט שקדים שבדי ועוד (10־16 ש"ח למאפי בוקר).

Kanelbulle של פיקה (צילום: רון שלמאי)
Kanelbulle של פיקה (צילום: רון שלמאי)

לסניף החדש מביא רוטשילד קולקציית מאפיים מלוחים שפיתח על בסיס בצק הדייניש השבדי, וכולל פסטו ומוצרלה או פטריות ומוצרלה עם תימין או רוזמרין (14 ש"ח). הדיינישים ניתנים לרכישה גם בסניף הישן וגם בשוק האיכרים בנמל תל אביב מדי יום שישי.

עוד תמצאו בדיזנגוף לחם מחמצת עם חיטת האמר העתיקה ולחם שיפון דני דחוס עם פשתן וחמניות (25 ש"ח לכיכר) שממנו תכינו לעצמכם בבית פרוסות סמורברוד של כריכים פתוחים שיביאו לכם הוגה, שזה עוד סוג של רגיעת נפש סקנדינבית. בקיצור בואו לקפה ומאפה, ותזכו בשלוות נפש על חשבון הבית.

FIKA, דיזנגוף 267 תל אביב, ראשון־חמישי 18:30־7:30, שישי 15:30־7:30, 03־5229505