לילה מפלצתי: 10 ספיישלים טעימים להאלווין שלא כדאי להחמיץ

האלווין בדלאל (צילום אוראל סברן)
האלווין בדלאל (צילום אוראל סברן)

ליל כל הקדושים אולי מתקיים שבוע הבא, אבל את האוכל המשוגע שמגוון מסעדות, מאפיות והברים של העיר אתם יכולים להשיג כבר עכשיו. נשף מסיכות אלכוהולי, קראק פאי דלעת של נולה, סעודה מקסיקנית (עם הרבה טקילה) וכל כך הרבה כתום עד שהוא הפך לשחור החדש, כך שמענו

26 באוקטובר 2022

50 גוונים של כתום | שוק הנמל

שוק הנמל מציין את האלווין בסני שופי שבוע כתומים כתומים ומציב במרכז את הסממן המובהק ביותר של החג והסתיו כולו – דלועים. בדוכנו של אורי רבינוביץ' תמצאו עשרות דלועים בצורות, טעמים, ארומות ומרקמים שונים. בדוכן פופ אפ של הקונדיטוריה האמריקאית נולה יימכרו רול קינמון דלעת, גרסת דלעת עדכנית לקראק פאי ועוד, ויצרנית הממתקים רונית צין קרסנטי משדרגת את הטריק אור טריט בממתקים ארטיזנליים מיוחדים כגון קרמל פאמפקין ספייס ומרשמלו דלעת ותבלינים.
האנגר 12, רחבה דרומית, נמל תל אביב, שישי (28.10, 4.11), 08:00-15:00

שלושה ימים ודלעת. שוק הנמל (צילום שני בריל)
שלושה ימים ודלעת. שוק הנמל (צילום שני בריל)

מתוקים מפחידים | פייסטרי בוקס

הקונדיטורית נורית צ'יטיאת, שפתחה מוקדם יותר השנה את הקונדיטוריה הצרפתית־יפנית, מכינה להלאווין נבחרת מתוקים מפחידה במארזים מעוצבים על פי נושאים. בתפריט: פחזניות מכשפה (מאצ'ה בציפוי שוקולד), קונוס שוקולד ומטאטא משוקולד, מארז גולגולות שוקולד, מומיה מאורז תפוח ומרשמלו, עכבישי שוקולד ולרונה ועוד ועוד. 120-330 ש"ח.
המארזים זמינים למשלוח בתאריכים 27-31.10, הזמנות באתר

מתוקים מפחידים בפייסטרי בוקס (צילום יח"צ)
מתוקים מפחידים בפייסטרי בוקס (צילום יח"צ)

קוקטיילים, סט קריפי ומסיבת גג | בושוויק

נשף המסכות בבר הקוקטיילים מקבוצת האימפריאל חוזר זו השנה הרביעית עם משתה האלווין כמו בארה"ב: ספיישלים אפופי עשן מהבר והמטבח, דלעות מגולפות ומוארות, די ג'יי שינגן סט קריפי ו-trick or treat מיוחד בתום הארוחה. גג מלון פאבריק יקושט בהתאם לחג כהכנה למסיבת תחפושות מקריפה וצוהלת.
נחלת בנימין 28, תל אביב, 03-5678006

בושוויק (צילום גלעד ליבנת)
בושוויק (צילום גלעד ליבנת)

ספיישלים בכתום ושחור | גוצ'ה

הדיינר של גוצ'ה אינו מספתפק בערב אחד ומותח את חגיגות האלווין ללא פחות מאשר שלושה ערבים רצופים. בתפאורה מפחידה יוגשו מנות ספיישל בכתום ושחור, למשל שערות מכשפה – פסטה קרבונרה שחורה עם בייקון טלה וחלמון (75 ש"ח); סטייק סינטה פרוס ליד סטייק דלעת מקורמל ברוטב דלעת וציר בקר (145 ש"ח) וקינוח סנדיי בלאדי סנדיי – הגלידה האמריקאית של הדיינר עם פרוסת עוגת שזיפים מדממת וקצפת (45 ש"ח).
אבן גבירול 14, תל-אביב, 03-6911603, ראשון-שלישי (30.10-1.11)

כתום הוא השחור החדש. גוצ'ה (צילום יניר תדמור)
כתום הוא השחור החדש. גוצ'ה (צילום יניר תדמור)

פיצה דלעת | פאפי

בפאפי פיצה לא מגלפים את הדלעת אלא אוכלים אותה: לכבוד החג שהכי מזוהה עם הירק הכתום תוכלו לטעום פאפי פאמפקין – פיצה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, דלעת צלויה, ארטישוק וצ׳ילי ירוק (89 ש"ח). לבחירתכם אם לצאת מהבית או להזמין בוולט.
דוד המלך 1, תל אביב

פאפי פאמפקין (צילום יח"צ)
פאפי פאמפקין (צילום יח"צ)

להיות בצד של הטריט | The Showroom Bakehouse

בהלוואין הזה כדאי במיוחד להיות בצד של הטריט בגלל שיתוף פעולה בין השואורום בייקהאוס ומותג הממתקים סוויטוויט: מארז מושחת ובו דונאט ממולא בקרם שוקולד בציפוי שוקולד וספרינקלס הלוואין, ברלינר ממולא קרם הרשיז בציפוי גלייז כתום, פירורי עוגיות וקישוט שוקולד בצורת קבר וקרונאט ממולא בקרם באונטי (109 ש"ח). המארז יימכר בסניפים המקושטים ברוח החג במהדורה מוגבלת עד 31.10.
שואורום בייקהאוס

שואורום בייקהאוס (צילום תמוז רחמן)
שואורום בייקהאוס (צילום תמוז רחמן)

קייקפופס עכבישים ועוגיות עיניים | Art of Dessert

הקונדיטורית איה תמם מכינה לכבוד האלווין מתוקים מפחידים ברוח טריק אור טריט: קאפקייקס רוחות רפאים, עוגיות חמאה בצורת עיניים, קייקפופס עכבישים ועוד (44-219 ש"ח למארז), וגם עוגה חגיגית מקושטת בסמלי החג (450 ש"ח).
להזמנות 09-7407128

עיניים ועכבישים. Art of Dessert (צילום יח"צ)
עיניים ועכבישים. Art of Dessert (צילום יח"צ)

טקילה ויום המתים | דלאל

יום המתים המקסיקני מתמקם בנינוחות צמוד להאלווין בדלאל. מותג הטקילה וולקן חובר לערב אחד למסעדה האהובה לפייסטה של קולינריה ותרבות מקסיקנית בסמטאות נווה צדק. טאקו, פדרונים וצלעות תירס יוגשו לצד קוקטיילים בסגנון מקסיקני על רקע מוזיקה חיה, מאפרות ושלל הפתעות.
דלאל, שני (31.10) מ-18:00

דלאל (צילום אוראל סברן)
דלאל (צילום אוראל סברן)

ביפבורגר ותחפושות | פריז טקסס

פריז טקסס גבעתיים: בדיינר האמריקאי בעיר השכנה מתוכננת להאלווין (ערב לפני יום הבחירות, שהוא להזכירכם – חופש) מסיבת תחפושות עם די ג׳יי, אלכוהול וספיישלים מושחתים כמיטב המסורת, למשל ביפבורגר עם בראס בלו, אורוגולה, בצל ואטריות אודון מטוגנות ברוטב דלעת פיקנטי מתוצרת בית (72 ש״ח). כניסה בהזמנת מקום מראש ובתחפושות בלבד.
פריז טקסס, כצנלסון 59, גבעתיים, 03-7506070, שני (31.10) מ־ 20:30

פריז טקסס (צילום יח"צ)
פריז טקסס (צילום יח"צ)

מסיבת גג בכיכר | מלון סינמה

גג מלון סינמה שבכיכר דיזנגוף ילבש לכבוד מסיבת האלווין דלעות מעופפות, שלל קוקטיילים ואווירת טריט או טריק. מומלץ לפרגן לעצמכם כחלק מחבילת לילה זוגי במלון עם הפתעות הלוואין בחדר ומשקה ראשון חינם מהבר, או פשוט לרכוש כרטיס ולחזור לישון בבית. כך או כך, די ג'יי לייב וקוקטיילים מעוצבים כלולים במחיר.
שני (31.10) מ-19:00, כרטיסים באתר