מבצע מנחם: עיריית ת"א-יפו רוצה שתאכלו מרק ב-10 שקלים

לא משתתף במבצע, אבל אם כבר אתם שם. הקובה של איצקו ורפאל (צילום: מולי נעים)
לא משתתף במבצע, אבל אם כבר אתם שם. הקובה של איצקו ורפאל (צילום: מולי נעים)

מרקים ב-10 שקלים בשלוש מהמרקיות המובחרות בעיר? העירייה פוצחת במבצע שיציע למנויי דיגיתל שלוש מנות חורפיות מנחמות מדי שבוע במחירי עלות, כחלק מהקמפיין הרחב לעידוד עסקים קטנים בעיר במהלך משבר הקורונה

אוקיי, זה קצת מוזר, אבל תשארו איתנו כי יש בסוף אוכל טעים וזול: עיריית תל אביב-יפו מאוד רוצה שתאכלו מרק. אבל ממש. כל כך רוצה, עד שהיא מסבסדת לכם שלושה מרקים מעולים ברחבי העיר כך שתמורת עשרה שקלים בלבד תוכלו לקבל מנה גדושה של אוכל חורפי מנחם. למבצע הזה יש גם שם: "מנחם מוצא לך מנה" ודמות מצוירת מפוקפקת עם מקטרת, כנראה מנחם בעצמו. אמרנו קצת מוזר? קצת.

כך או כך, מדובר בפרויקטון מגניב למדי למנוי דיגיתל, כחלק מהמאמץ של העירייה לעודד עסקים מקומיים קטנים במהלך משבר הקורונה, ובו מדי שבוע יוצעו לדיגיתלים שלוש מנות חורפיות מנחמות במחירים נמוכים במיוחד. השבוע, כאמור, מציע מנחם שלושה מרקים, ובראשם מרק הדושפרה המרהיב של מסעדת סמרקנד שכיכב בביקורת המסעדות שלנו ממש לפני שבוע. בואו רק נכניס את זה לפרופורציות ונאמר שלאכול את המרק הזה בעשרה שקלים זה כנראה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות עם עשרה שקלים בעולם כולו.

אולי הדיל הטוב ביותר ביקום כולו? אולי. מרק דושפרה, סמרקנד (צילום: יחסי ציבור/וולט)
אולי הדיל הטוב ביותר ביקום כולו? אולי. מרק דושפרה, סמרקנד (צילום: יחסי ציבור/וולט)

בנוסף משתתפים השבוע במבצע גם הסופלייר הנהדר בכיכר רבין עם מרק אסייתי כתום, עשיר וטבעוני, ומסעדת הבישולים הביתיים איצקו ורפאל שמציעה מרק עשיר של ירקות שורש וגריסי פנינה, שניהם כאמור בעשרה שקלים בלבד. ואיך זה עובד? הנה האותיות הקטנות: יש להציג בבית העסק את מייל אישור ההרשמה וכרטיס דיגיתל (הטבה אחת לתושב), זה מותנה בהרשמה מראש וזה באמת נורא נחמד אבל המלאי מוגבל אז מהרו להירשם. פרטים וכל זה? כאן בקליק.