"אופוריה" עונה 2: כל מה שצריך לדעת

תאריך עלייה, השמועות שזו תהיה העונה האחרונה ואיפה היא תשודר? כל הפרטים על "אופוריה" עונה 2

זנדאיה בסדרה "אופוריה" של HBO
זנדאיה בסדרה "אופוריה" של HBO
7 באוגוסט 2019

"אופוריה", הגרסה של HBO לסדרה הישראלית באותו השם, היא אחת הסדרות הכי מדוברות כרגע. היא עוררה סערה בארצות הברית עם סיפורים בוטים על בני נוער שטוחנים סמים ולא מפסיקים לשלוח תמונות עירום, אבל כולנו יודעים שמתחת לכל זה יש לה לב ענקי. זאת גם אחת הסדרות היפות ביותר של השנים האחרונות, אגדה מסויטת שצבועה בגווני ניאון מהפנטים ומצולמת בתנועות גדולות ומרשימות, והיא גם משוחקת מדהים. הנה כל הפרטים על העונה השנייה של "אופוריה".

מתי עולה "אופוריה" עונה 2?

עוד בטרם הסתיימה העונה הראשונה אישרה HBO כי היא תחדש את הסדרה לעונה שנייה. אלא שכנראה נצטרך לחכות לה הרבה זמן: אנגוס קלאוד, שמגלם את פזקו, אמר בריאיון למגזין Hypebeast כי הצילומים יתחילו "מתישהו בשנה הבאה".

כמה פרקים יהיו?

HBO עוד לא פרסמה את המידע הזה, אבל אפשר להניח בבטחה כי בדומה לעונה הראשונה, גם העונה השנייה של "אופוריה" תכלול שמונה פרקים.

האם יהיו עוד עונות?

לא בטוח בכלל. כל הקטע של הסדרה הוא שמדובר בתלמידי תיכון, וזה לא יכול להימשך לנצח. נשיא HBO, קייסי בלויז, אמר ל־TVLine: "ובכן, (הדמויות) בתיכון, אז יש מספר מוגבל של עונות שבהן זה יכול להימשך. יש מגבלת זמן". מי שיקבל את ההחלטה הוא יוצר הסדרה, סאם לוינסון. "אין לנו תכנית עדיין", המשיך בלויז, "אבל לא נראה לי שאתם רוצים שבני 30 ישחקו תלמידי תיכון".

איפה "אופוריה" תשודר?

כיוון שהסדרה שייכת ל־HBO, היא שודרה בערוצי הרשת בישראל – ב־yes, הוט וסלקום טיוי. אין סיבה שזה ישתנה בעונה השנייה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"