סעו מפה: אפליקציית Car2Go תציע אופנים חשמליים שיתופיים

האופניים של Go To (צילום: שי יחזקאל)
האופניים של Go To (צילום: שי יחזקאל)

מי צריך עוד רכב דו-גלגלי שיתופי בתל אביב? חברת Go To מהמרת שאתם ותפרוס בימים הקרובים 350 זוגות אופניים חשמליים שיתופיים כפתרון משלים (וזול מאוד) למשתמשי Car2Go. רק תעזבו כבר את הרכב הפרטי

2 בספטמבר 2021

מה שחסר בתל אביב זה עוד שירות של רכב דו-גלגלי שיתופי, אמר אף אחד אף פעם, ובכל זאת הביקוש הולך וגדל בעירנו הפקוקה וגם ההיצע מתאים את עצמו: חברת Car2Go מבית GoTo, המפעילה בישראל מזה 13 שנה שירותי רכב שיתופי (שותפה גם במיזם העירוני אוטותל) ובשנים האחרונות גם שירות אופניים מכאניים שיתופיים, מרחיבה את סל השירותים שלה ומשיקה שירות אופניים חשמליים שיתופי.

גלי טאוב שריג, מנכ"לית Go To ישראל (צילום: שי יחזקאל)
גלי טאוב שריג, מנכ"לית Go To ישראל (צילום: שי יחזקאל)

הרעיון הוא להציע מגוון פתרונות תחבורה שיתופית תחת אפליקציה אחת ומנוי אחד, כך שהאופניים השיתופיים ישלימו את אופציות הרכבים השיתופיים שמציעה החברה. השירות החדש יכלול בשלב ראשון כ-350 זוגות אופניים חשמליים ללא תחנות עגינה (כך שניתן להחנות אותן בכל חניה מותרת). האופניים ייפרסו ברחבי תל אביב-יפו בימים הקרובים.

האפליקציה של CAR2GO מאפשרת הרשמה לשירות בתוך פחות משתי דקות, וכוללת שירותים כמו רכב לנסיעות הלוך-חזור במודל שעתי או יומי, רכב לנסיעות בתוך העיר במודל דקות, רכבים מסחריים, רכבים משפחתיים וכאמור גם שירות אופניים מכאניים או חשמליים. עלות השימוש באופניים החשמליים תעמוד על 0.7 אג' לדקה. עמלת הפתיחה תעמוד על 4.9 שקלים ומנויי שירות הרכב ייהנו מהשירות ללא עמלת פתיחה.