המיץ של הזבל

אושרית סרוסי מספרת כיצד התגברה על מחלת הפיברומיאלגיה

בפרק הראשון של "המיץ של הזבל", תכנית הראיונות החדשה שלנו בפייסבוק, אושרית סרוסי ("זאת וזאתי") תסביר לנו איך מחלה פיזית נעלמת בעקבות אמונה באלוהים. סקפטיים? סיבה עוד יותר טובה לצפות

אושרית סרוסי (צילום: מעיין שוורץ)
אושרית סרוסי (צילום: מעיין שוורץ)

בספטמבר 2018 פרסמה הקומיקאית אושרית סרוסי פוסט בפרופיל הפייסבוק שלה, שהתחיל במשפט הבא: "אם תוציא אותי מזה, אני נודרת נדר שאני אכתוב על זה פוסט בפייסבוק כדי שכל העולם ידע", הבטחתי לאלוהים כולל המילים "נודרת נדר" כאילו אני בקליפ של משה כהן." 

באותו פוסט, אשר זכה למעל 5000 לייקים ולמאות תגובות נדהמות, גוללה סרוסי את מאבקה במחלת הפיברומיאלגיה בה אובחנה, "מחלה סיוט, שאני לא מאחלת אפילו לאנשים שאוהבים ופל לימון", כך תיארה. סרוסי סבלה במשך שנים מכאבים חמורים ("כל יום את קמה בבוקר עם כאב תופת באיבר אחר, יום אחד כתפיים, גב תחתון, רגליים") ולא הצליחה לתפקד. הרופאים אמרו לה שהיא פשוט צריכה לחיות עם זה. הטיפולים האלטרנטיביים אליהם פנתה לא הצליחו להפחית את המועקה וגם לא נטילת ויטמינים או שינוי תזונה, עד שלא היה לה מנוס – היא התחילה להאמין באלוהים. מאותו רגע, כך היא דיווחה, המצב התחיל להשתפר.

אמש התארחה סרוסי בפרק הבכורה של "המיץ של הזבל", תכנית ראיונות לייב חדשה בדף הפייסבוק של טיים אאוט, אשר נוצרה במיוחד עבור ימי הקורונה. מדי פרק נשוחח עם אנשים שחוו מצוקות חיים בשלל תחומים, נבין כיצד התגברו עליהן ואילו כלים אנחנו יכולים לאמץ מהחוויות הללו להתמודדות עם המשבר הנוכחי.

פספסתם את הלייב? הנה הוא פה:

המיץ של הזבל עם הקומיקאית אושרית סרוסי

פורסם על ידי ‏טיים אאוט תל אביב ∙ Time Out Tel Aviv‏ ב- יום ראשון, 29 במרץ 2020