מתגלגל: אפילו אייל ברקוביץ' עובר לקורקינט שיתופי

אייל ברקוביץ', משקיע במפעילת הקורקינטים החשמליים "ליאו", מספר מדוע מדובר בכלי הטוב ביותר להתניידות בעיר ומה אופירה אומרת על כל זה

אייל ברקוביץ' על קורקינט "ליאו". צילום יח"צ (עיבוד)
אייל ברקוביץ' על קורקינט "ליאו". צילום יח"צ (עיבוד)
14 בפברואר 2019

לפני שנה, כמשתחרר טרי ופוחז מהצבא, עבר אייל ברקוביץ' מחיפה לתל אביב. מהר מאוד הוא הבין כיצד נהוג להתנייד בעיר. "התחלתי לנסוע בקורקינט חשמלי והבנתי שזה כלי הרכב הכי טוב בתל אביב", הוא מספר. "זה חוסך את הפקקים ואת הכסף, בין היתר כי לא צריך לדאוג לחניונים בתוך העיר". לאחר שהתחבר עם כפיר בן שושן, בעלי מותג הקורקינטים השיתופיים ליאו, החליט להיכנס בחברה כמשקיע. "אם יש לי איזו נסיעה קצרה, הקורקינט חוסך לי הרבה זמן. נסיעה של 20 דקות הופכת לשלוש דקות. גם הבת שלי ליקוש רוכבת, אפילו שלה יש גם אוטו".

>>>הקורקינטים השיתופיים תפסו אותנו לא מוכנים
>>>סחטו את הלימון: האם שווה לעבור לקורקינט של ליים?

כשאין שבילים בטוחים, זה מפחיד מאוד גם לרוכבים וגם להולכי הרגל.

"נכון, זה מפחיד, אבל זה תפקידו של משרד התחבורה לעשות סדר בעניין. זה כבר לא התפקיד שלי, אבל אני מסכים שצריך לפעול לטובת הביטחון בשבילים".

מה הולך לייחד את החברה שלכם מכל החברות האחרות שמציפות את השוק?

"אנחנו אלה שמייצרים את הקורקינטים. יש לנו מפעל בסין, והבעלים טסים אליו בתדירות גבוהה. הם יודעים על כל דבר בקורקינט. הקורקינט שלנו יהיה זמין 24/7, ואם הוא נתקע יעברו מכוניות חשמליות להטעין אותו. אנחנו מפזרים השבוע 500 כלים בתל אביב, ומתכוונים בסופו של דבר להגיע ל־10,000 כלים".

אופירה תומכת?
"היא בעצמה רוכבת על קורקינט".