תרבות

"איך להיפטר מבחור בעשרה ימים" הופך לסדרה

הקומדיה הרומנטית האהובה מהניינטיז תחזור בצורת פרקים קצרצרים בשירות הסטרימינג החדש קוויבי. כל הפרטים

"איך להיפטר מבחור בעשרה ימים"
"איך להיפטר מבחור בעשרה ימים"
4 באוגוסט 2019

סרט הגו טו של ילדי הניינטיז, שעכשיו זוכה להרבה יותר צפיות בזכות נטפליקס, עומד לחזור אל חיינו. התגובה הראשונה במערכת הייתה "באווולשיט", אבל החדשות האלה אמיתיות כמו הפחד שהקומדיה הרומנטית האהובה עומדת להיהרס לכולנו.

"איך להיפטר מבחור בעשרה ימים", בכיכובם של קייט הדסון ומת'יו מקונוהיי, יצא לקולנוע ב־2003 – לפני 16 שנה (כן, אתם כאלה זקנים). מי שעובדים כעת על הרימייק הטלוויזיוני הם החברים בקוויבי (QUIBI), שירות סטרימינג חדש המיועד בלעדית לסלולרי שבו כל התכנים הם בני 7־10 דקות.

את הסדרה יכתוב הקומיקאי גיא ברנום, ובדומה לסרט היא תעקוב אחר עיתונאית צעירה ומנהל בעולם הפרסום שרוצים להוכיח שהם מסוגלים להיות במערכת יחסים מונוגמית, אבל מגלים שזה הרבה יותר קשה משזה נראה. הסדרה נמצאת בשלבי עבודה ראשוניים ועוד אין פרטים על הליהוקים.

 

קוויבי הוא מיזם תוכן בבעלות ג'פרי קצנברג (מנכ"ל דרימוורקס לשעבר) ומג ויטמן (מנכ"לית Ebay ו-HP לשעבר). הוא יושק ב־2020 ויעלה חמישה דולרים לחודש עם פרסומות ושמונה דולרים ללא פרסומות. בינתיים פורסמו חלק מהתכנים שיעלו בו, וזה נראה טוב: טיירה בנקס עם סדרת דוקו על דימוי גוף חיובי, ג'סטין ביבר עם ריאליטי מוזיקלי בהובלתו, סטיבן שפילברג עם סדרת מתח\אימה מקורית, פרויקט זומבים של גיירמו דל טורו, אנתולוגיית אימה של סם ריימי, דרמה סקסית בכיכובה של נעמי ווטס, דוקו ריאליטי שבו ג'ניפר לופז נותנת מאה אלף דולר למישהו שעשה לה משהו טוב שנותן חצי מהכסף למישהו אחר, שבתורו יתן למישהו אחר וכן הלאה, לנה ווייט עם דוקו-ריאליטי על תרבות הסניקרס, רימייק ל"אחר צהריים של פורענות", פריקוול לטלנובלה מצליחה של טלמונדו ועוד אטרקציות עם כוכבים בעיניים.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"