איך נושמים היום? הופעת מוזיקאים מהעוטף, להט״ב בקולנוע ופונפונים

רוק שדרות. זיציק (איציק אברג׳ל). צילום: zitzikp.l.m
רוק שדרות. זיציק (איציק אברג׳ל). צילום: zitzikp.l.m

איך מסתגלים למציאות הנוכחית מבלי להיכנס לדיכאון? יש לנו כמה אופציות שאולי יעזרו: ערב מוזיקאים מהעורף שכל הכנסותיו ילכו לתרומה, פסטיבל הלהט״ב חוזר לאחר שנדחה, וסדנת פונפונים שיעשו לכם קצת רך בלב. הטיפ היומי: תתקשרו להגיד לסבא וסבתא שאתם אוהבים אותם. זה מצחיק

14 בנובמבר 2023

עוד יום חולף והנה אנחנו כבר ביום שלישי. מי היה מאמין שאנחנו כבר באמצע השבוע כשלזמן בכלל אין משמעות? עוד יום הגיע, וזה עוד יום שבו אנחנו צריכים להתחזק מבפנים ולזכור שמותר לנו להתפרק. בין כל האסונות שפוקדים אותנו מידי יום, עלינו להישאר עם אנרגיה חיובית קצת, שתזכיר ששווה לחיות ולהמשיך בחיים. אז הנה כמה המלצות שיש לנו עבורכם היום, תחזיקו מעמד. כולנו כאן ביחד.

הופעת אמנים מהעוטף בסטודיו סמה

ארבעה אומנים מיוחדים מעוטף עזה מגיעים היישר לסטודיו סמה לנגן לכם מוזיקה מקורית שתוכל לחמם לכם קצת את הלב. כל ההכנסות מההופעה יירתמו לאמנים עצמם. על הבמה תוכלו לפגוש זיציק – איציק אברג׳ל – רוקר משדרות שיוצר מוזיקה עם הרבה גרוב ונשמה, ואת לינור עין גדי מקיבוץ מפלסים, זמרת פולק סול אקוסטי שתשיר לכם קאברים נוגעים ללב. סיגל אמסלם משדרות שכל כולה רוק נשי-ישראלי שתנגן לכם את איפי הבכורה שלה ״לא״, ואחרון חביב, את דניאל וויס מקיבוץ בארי, יוצר ומפיק מוזיקלי שנוגע בשלל ז׳אנרים וינגן לכם מהאלבום שלו ״עצבני ומעודן״. בואו לתמוך באמני הדרום ולהתנתק קצת מהרעש שיש בחוץ.
19:00, חזק 18, 60 ש״ח, עוד פרטים כאן

סרטים להטב״קים קצרים במרץ

כידוע לחלקכם היותר קווירי, פסטיבל TLVFest 2023 נדחה בעקבות המצב הבטחוני. גורמי פסטיבל לא עברו על זה בשתיקה, והחליטו להתחבר למרץ2 וליצור ערב קולנוע אינטימי ומכיל. כי כל המרחבים בתקופה הזו מכילים. יוקרנו הערב: "שייך לענת" – יובל ברנע, "טיול ליילי" – אורי בירגר, "זה היום שלי" – יעלי רוזנבליט ועידו קולטון ו"מופת" – מור פולנוהר. צאו מהבית ולכו לראות קולנוע יפה, טוב ומקורי ועל הדרך גם תפגשו את היוצרים.ות והשחקנים.ות ותוכלו לפרגן להם. החלק הכי טוב: אפשר לבחור כרטיס בעלות המתאימה לכם אישית.
20:00, המרץ 2, פרטים וכרטיסים

סדנת פונפונים

בגזרת ההמלצה האסקפיסטית ביותר, האיזוטרית ביותר והכיפית ביותר (עבור חלק מאיתנו פונפונים זה יותר שווה מסרט או הופעה, נא לא לשפוט) אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק בסדנת פונפונים כיפית. המפגש כולו רוך וצבע ונעימות ויחד אפשר ללמוד איך לבצע את מלאכת היד הפשוטה והמרגיעה הזו. כל מה שצריך כדי להשתתף זה עדינות וכוח רצון.
19:00, מרכז תרבות המחוגה, המחוגה 13, פרטים והרשמה

פונפונים. זה הכי כיף. צילום: שאטרסטוק
פונפונים. זה הכי כיף. צילום: שאטרסטוק